Avatar billede tha_demon Nybegynder
08. februar 2001 - 18:19 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Design og Logo.

Jeg søger flg. :

Logo til Diablo II side

På logo skal der stå Diablo II

Logoet skal passe til et design som jeg også vil have lavet.

Designet skal passe til spillet, til jer som måske ikke ved hvad det er. Så er det er stratigi spil hvor man er en person som skal gå rundt i forskellige levels og dræbe monstere.

Designet må godt være \"Uhyggeligt\"

Ellers frit hvordan det skal se ud, jeg kan altid rette senere.

- Tha Demon -
Avatar billede movement Nybegynder
08. februar 2001 - 20:01 #1
ja så har jeg lavet logoet
www.themovement.dk/Projects/diablo.html
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 20:02 #2
LOOOOL
Avatar billede aneez Nybegynder
08. februar 2001 - 20:03 #3
hahahahahahaa lol noget som er Viiiildt
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:03 #4
Du har tidligere oprettet et spørgsmål om design. Det gik jo ikke så godt - måske du skulle uddybe lidt mere præcis hvad det er du vil have.

http://www.eksperten.dk/spm/45429

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:26 #5
Jeg mener nu movement burde have point for det logo.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 20:27 #6
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 20:35 #7
ups, jeg glemte noget!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 20:42 #8
>>>movement....GENIALT LAVET! :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:45 #9
Lettere inspireret af movement tænkte jeg at jeg også lige ville udfolde mine kreative evner....

http://www.whitehat.dk/nikolajdu/diablo.html

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:46 #10
Nå nej... Han kan nok ikke bruge det i flash... jeg må hellere eksportere til jpg.
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. februar 2001 - 20:46 #11
GO MOVEMENT!!!  Hehe.. For sejt!!  Lååååål!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 20:46 #12
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:48 #13
Jeg kan altså også godt gøre det lidt mere uhyggeligt...
Avatar billede vandhunden Nybegynder
08. februar 2001 - 20:52 #14
LOL, de styrer for vildt de logoer. Jeg tror godt at der kan gå lidt mode i grimme hjemmesider i fremtiden .o0:-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
08. februar 2001 - 20:54 #15
Hehe.. For sejt!

Har du selv tegnet, nikolajdu?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 20:58 #16
Ja da...

Det er lidt snyd for jeg lavede tegningen med en pen for en uges tid siden. Problemet er bare at pennen ikke har virket siden. Faktisk er det den eneste gang den nogensinde har virket. suk suk...

/Nikolaj
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 21:03 #17
>>>nikolajdu: du mener altså en drawing tablet???
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 21:11 #18
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 21:13 #19
Yup... Den skide pen var fandeme svær at styre. Men sjovt var det da. Lige indtil jeg genstartede - for siden har jeg ikke på nogen måde kune få skidtet til at virke.... Damn. - Jo jeg har haft et spørgsmål oppe herinde.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. februar 2001 - 21:19 #20
www.cjohanson.subnet.dk/diablo3.jpg

kom nu! jeg vil se hvor gode i er til at lave billeder!
Avatar billede smiley2 Nybegynder
08. februar 2001 - 22:27 #21
er det ikke lidt usmageligt et gøre grin med et reelt spørgsmål? ... bare en tanke.
Avatar billede movement Nybegynder
08. februar 2001 - 23:23 #22
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 23:33 #23
Hvor ku jeg overse det. Selvfølgelig skal man kunne sende SMS.

Nu mangler der bare en counter, Chart.dk og en domænechecker...
Avatar billede smiley2 Nybegynder
08. februar 2001 - 23:44 #24
.... nå det var I ligeglade med.... hurra for internettets anerkistiske stuktur

Smiley out
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 23:51 #25
Smiley prøv at læse spørgsmålet.

Det er så vagt formuleret at man ikke har en jordisk chance for at lave noget som helst og i http://www.eksperten.dk/spm/45429 blev der heller aldrig forklaret noget og så løb han med pointene selv.

Ezzuk har lavet et par bud og specielt www.cjohanson.subnet.dk/diablo3.jpg synes jeg er fed.

/Nikolaj
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
08. februar 2001 - 23:55 #26
Ikke fordi det ikke har været griner nok herinde, men tha_demon: Hvis du kommer med flare oplysninger om hvad siden skal indeholde, kan jeg godt lave logo og design til dig. Jeg formoder at du ønsker dystre farver, men eller er det svedigt hvis du lige poster om du har andre krav til designet, og tænk det nu godt igennem, så du ikke kommer med en masse rettelser bagefter ...

reply hvis du er interesseret, evt. mail mig på kenneth@flare.dk

/kenneth
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 23:58 #27
Kenneth du lader til at have forstået det jeg selv fiskede efter... :-)
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
09. februar 2001 - 00:00 #28
tjoe...nu hvor jeg har tjekket http://www.eksperten.dk/spm/45429 forstår jeg bedre jeres reaktion..
/kenneth
Avatar billede parazite Nybegynder
09. februar 2001 - 00:08 #29
*LoL* FED snak! FEDE designs!

movement : Jeg er meget interesseret i at ansætte dig som webdesigner. Kan du ikke lige smide mig en mail på laughingmy@ssoffreadingthisquestion.com?

*griner videre*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. februar 2001 - 19:14 #30
tha_demon>>> få nu din mening sagt!
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
12. februar 2001 - 01:11 #31
hey demon, kan jeg få din e-mail adresse?, jeg har lavcet et lille ud kast til hvordan siden kunne se ud.....men her er et par logo\'er :)
www.whitehat.dk/nostradamus92/diablo2/diablo22.jpg
www.whitehat.dk/nostradamus92/diablo2/diablo23.jpg
Avatar billede ezzuk Nybegynder
12. februar 2001 - 10:28 #32
thirdmanonthemoon> hvordan kan det være at du har samme side som en anden eksperten.dk bruger; nemlig nostradamus92? eller er han blevet slettet?

ikke at jeg prøver at få dig smidt ud. jeg undrer mig bare.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
12. februar 2001 - 10:29 #33
hold kæft hvor jeg hader, når folk er langt tid om at svare....
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. februar 2001 - 10:33 #34
ezzuk>> zhatten har lige oprettet et spørgsmål om det samme... Det er iorden... No cheat...

Jeg prøver lige at finde det til dig...
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. februar 2001 - 10:38 #35
Hmm.. Google jo har ikke indexeret endnu :o(
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
12. februar 2001 - 11:50 #36
ezzuk......ja jeg er den samme, og mine cookies fu**ede op på et tidspunkt, så jeg ikke kunne logge ind på den .....så det er derfor
Avatar billede zhatten Nybegynder
12. februar 2001 - 12:20 #37
Tha_demon sidder på et bibliotek når han er på eksperten derfor er han ******* Lang tid om at svare.

Bare så i ved det :o)

- Zhatten
Avatar billede staz Nybegynder
12. februar 2001 - 14:42 #38
Her er et lille design.....

http://www.whitehat.dk/pixelupload/diablo.gif

---- staz ----
Avatar billede tha_demon Nybegynder
15. februar 2001 - 14:36 #39
Jeg syntes at det som Staz har lavet er meget pænt men det skal jo helst være lavet så man kan bruge det som HP ikke bare som grafik...

-Tha demon-
Avatar billede staz Nybegynder
15. februar 2001 - 14:49 #40
Du mener vel ikke nogle skal lave et komplet design til dig for 500 point. Du tager da bare og slicer det stykke grafik som jeg har henvist oven over. Det er måden og gøre det på...... Hvor har du gemt dig de sidste par år..

---- Staz ----
Avatar billede milo Nybegynder
16. februar 2001 - 10:12 #41
ja...der er da ikke noget svært i selv at dele billederne op og indsætte det i html.. ? det tager bare en helvedes masse kedelig tid... :)
Avatar billede shine! Nybegynder
22. februar 2001 - 13:36 #42
Avatar billede pheromaster Nybegynder
08. marts 2001 - 12:53 #44
Jeg laver et logo til dig , når jeg kommer hjem. Ca om 1 time...
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 22:22 #45
Undskyld... Havde helt glemt at jeg havde sagt at jeg ville lave nogle logoer.. Men det er jeg ved nu :)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 23:03 #46
Jeg er stadigvæk ved at lave logoer ;o) .. Laver lidt xtra , da jeg havde glemt dette spm :(
Avatar billede pheromaster Nybegynder
09. marts 2001 - 23:21 #47
Jeg har lavet 10 indtil videre.... Uploader dem lige ;o)
Avatar billede pheromaster Nybegynder
10. marts 2001 - 16:59 #49
tha_demon - Hvad synes du ?!
Avatar billede tha_demon Nybegynder
07. april 2001 - 22:19 #50
Jeg har selv lavet et som er federe...