Avatar billede hdk Nybegynder
08. februar 2001 - 17:32 Der er 5 kommentarer

Fejl sikkertilstand

Hvad skal jeg trykke på nå windows NT for at man kan vælge fejlsikkertilstand
Avatar billede hdk Nybegynder
08. februar 2001 - 17:35 #1
Ups når NT starter!

jeg mener den der menu der kommer hvor du kan vælge normal, fejl sikkertilstand osv.

Avatar billede spawn Nybegynder
08. februar 2001 - 17:42 #2
Prøv med f8 når windows opstarter.
Avatar billede hdk Nybegynder
08. februar 2001 - 18:00 #3
Det virker ikke har prøvet.

Men ved i hvor der Dos ikonet ligger i NT?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
08. februar 2001 - 20:08 #4
mens NT starter op vil der på tidspunkt være en skærm hvor du kan vælge mellem normal NT 4.0 og NT 4.0 i VGA mode (også kaldet fejlsikker tilstand)
Avatar billede pallepirat Nybegynder
17. februar 2001 - 10:52 #5
Hej hdk

Du kan efter at have startet serveren op i NT.40 mode trykke space for :last known good hardware profil. Denne utility gemmer hver gang du laver ændringer i hardware og det går godt. Derudover er der ikke noget der hedder safemode på NT server. Hvis du kan komme ind i serveren vil du kunne gå ind i Event Viewer i Start-Programs-Administrative tools-Event Viewer. Her kan du under menuen Log, se serverens log på henholdsvis: System-Security-Applications. Hvis der er problemer med kørsler kan du se det her.
Hvis du har spørgsmål så skriv eller ring.

MVH
Kristian Sørensen
The Wave