Avatar billede post Nybegynder
09. april 2004 - 01:14 Der er 5 kommentarer

Opgraderet til Windows XP, og nu ingen internet.

Hej

Vi har en ekstra computer hvor vi lige har installeret / opgraderet til Windows XP, det skulle jo være så godt. Men nu kan denne computer ikke komme på nettet, og vi har som nævnt blot opgraderet, så alle tidligere indstillinger er der jo fortsat. Men internettet er væk, vi kan simpelthen ikke komme på nettet længere.

Er der nogen der kan hjælpe??

På forhånd tak

Lise Post
Avatar billede mcgoat Nybegynder
09. april 2004 - 01:23 #1
prøv at gå i start menuen-> Kør.. skrive CMD og tryk enter.. så kommer der en SORT DOS PROMT op... skriv ipconfig og se hvad der står der...
Avatar billede post Nybegynder
09. april 2004 - 01:56 #2
Så står der:

Windows IP-konfigurtion

Forbindelsesspecifikr DNS-suffiks.......:                ingen tal
IP-adresse...................................: nogle tal
Undernetmaske................................: nogle tal
Sandardgatway................................: nogle tal
Avatar billede mcgoat Nybegynder
09. april 2004 - 02:33 #3
hvilke tal sår der under "nogle tal" ?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
09. april 2004 - 08:45 #4
I netværkssteder, prøv at køre en "Opret et hjemme- eller mindre kontornetværk" guide.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
23. januar 2007 - 09:05 #5
Lukketid?