Avatar billede zykon Nybegynder
08. april 2004 - 23:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows 3.11 disc #3?

Hej eksperter :)

Jeg sidder lige og mangler disk 3 af Windows 3.11 til min nye bærbare, for jeg har uheldigvis fået den væk engang tilbage i midten af '90erne :P

Tænkte på om der er nogen, der kender et sted hvor jeg kan downloade den, eller noget i den retning?

Skal bruge den til at installere min com2-mus, så jeg kan spille minestryger =/

Bare for sjov, en hardwarebeskrivelse af den:

Processor: 12 MHz
HDD: 20 MB
1,44 MB diskettedrev, og en bærbar printer - Slå den :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2004 - 23:56 #1
He he ¨- ren nostalgi ;)
Avatar billede zykon Nybegynder
09. april 2004 - 00:15 #2
Simpelthen - Og al den nostalgi er købt for en 10'er :D

Men i teorien kan jeg vel næsten bruge Write i skolen :P Eller calculator, for den sags skyld :)
Avatar billede halifax Nybegynder
09. april 2004 - 00:18 #3
Oldstuff - Support, Advice. Måske findes en driver
http://oldstuff.myagora.net/
Avatar billede zykon Nybegynder
09. april 2004 - 01:42 #4
Efter at have browset en masse links, fandt jeg det ledte efter - Og tak for det :) Uheldigvis ser det nu ud til at diskettedrevet i maskinen er i stykker, så jeg kan vist ikke engang få installeret driverne til musen... Og det er nok ikke lige til at finde et sted hvor man kan få et nyt diskettedrev til sådan en... :( *Dyb depression* Nå, men jeg fik hvad jeg bad om, så tak for hjælpen :)
Avatar billede halifax Nybegynder
09. april 2004 - 12:54 #5
Selv tak. Vil så lægge et svar, da mit link åbenbart kunne bruges.  :)
Avatar billede zilladk Nybegynder
27. april 2005 - 23:24 #6
hey, er der ik mulighed for at du kan finde det link frem igen, jeg tårnemlig og mangler disk 4
Avatar billede halifax Nybegynder
28. april 2005 - 15:00 #7
Hmmmm...  den er væk. Har ikke tid at lede. Skriv din email adresse sådan navn at udbyder.dk
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2005 - 19:31 #8
Avatar billede zilladk Nybegynder
28. april 2005 - 21:25 #9
pyt ed det halifax fandt disketterne nede på arbejde idag :)