Avatar billede no.5 Nybegynder
08. april 2004 - 22:20 Der er 2 kommentarer

Redhat 7.3 Diskpartionering.

Hey.

Har i snart 2 år kørt en Redhat 7.3 Valhalla Server på en maskine med en 20gb disk som system disk. Denne disk er blevet kopieret over på en 120gb disk (ghost -IAL) Det virker fint og systemet kører.

Så der er nu på denne nye disk 98gb som ikke er allokeret. Og mine evner rækker ikke til at allokere og oprette de sidst 98gb.

HJÆLP
Avatar billede strych9 Praktikant
08. april 2004 - 23:38 #1
Der er et tool der hedder cfdisk som du kan prøve. Det er ikke mere svært at bruge end microsoft fdisk.
Avatar billede alsace Nybegynder
12. april 2004 - 17:07 #2