Avatar billede mads.peder Nybegynder
08. april 2004 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"kdeinit not found"

Dav.
Jeg har det problem at min KDEINIT ikke virker længere. Hver gang jeg starter en session med KDE, siger den "KDEINIT NOT FOUND. PLEASE CHECK YOUR INSTALLATION". Derefter afsluttes session, og jeg bliver nød til at bruge GNOME. Nogle derved hvad dette skyldes og hvordan jeg kan fixe det ??:-)

Forresten er jeg n00b til dette OS; så helst ikke i 347 sprog ;)

Mads Peder
Avatar billede strych9 Praktikant
08. april 2004 - 23:34 #1
du kan jo prøve at geninstallere kdelibs og kdebase pakkerne. Feks med rpm -Uvhf filnavn.rpm, men du skal selvfølgelig downloade filen først og stå i den relevante folder mens du fyrer kommandoen af.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
10. april 2004 - 17:08 #2
Okay, prøver lige at lede efter nogle sider hvor jeg kan hente dem så ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
10. april 2004 - 18:17 #3
Ellers ligger de nok på redhat cd'erne
Avatar billede mads.peder Nybegynder
12. april 2004 - 21:38 #4
Okay, fandt dem, og erstattede dem. Mange tak for hjælpen :)
Læg et svar, og du skal få point :-)
Avatar billede strych9 Praktikant
12. april 2004 - 21:39 #5
Glad for at det lykkedes.