Avatar billede psychoras Novice
08. april 2004 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Stilfuld skrifttype til menukort

Hejsa.

Jeg står og skal have lavet et menukort til en konfirmation, og kan ikke finde ud af hvilken skrifttype jeg skal bruge.

Den må ikke være alt for kedelig (arial osv.)
Den må gerne være kursiv (selvfølgelig ikke et must)
Og så skal den se flot ud selvom den er i en relativ lille størrelse (menukortene er ikke ret store)

På forhånd mange tak!
Avatar billede ildhat Nybegynder
08. april 2004 - 18:52 #1
Jeg bruger selv Georgia når det skal være fornemt, men ved self. ikke om du vil kalde den kedelig.

/ild
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. april 2004 - 19:01 #2
Garamond.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
08. april 2004 - 19:34 #3
papyrus
Avatar billede psychoras Novice
08. april 2004 - 19:36 #4
Forresten - Det behøver ikke være en standard skrifttype, det må godt være en der skal downloades (men husk link :D)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2004 - 20:12 #5
Der er nogle meget elegante her:
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=501

Her er eksempel på hvordan den kan se ud (hvordan man gør i USA) - har selv lige været til konfirmation derover *S*
http://www.bloomingquill.com/invitations.html
Avatar billede psychoras Novice
12. april 2004 - 11:42 #6
Miss-g> Hvilken skrifttype er brut til menukortene i det link?
Avatar billede miss-g Seniormester
13. april 2004 - 12:46 #7
Har ingen idé psychoras - men der er mange som ligner på mit link *S*