Avatar billede limemedia Nybegynder
08. februar 2001 - 15:48 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Hardcore PHP\'er

Jeg søger en/flere hardcore PHP\'ere til et projekt vi har gang i. Vi snakker start meget hurtigt, kræver en stor indsats og betaler gavmildt i gode danske kroner.

Vi snakker her virkelig mange timer, altså ikke ved siden af job eller efter skole, men fra solen overhovedet tænker på at stå op indtil den sidste strejf af en solstråle forlængst er væk.

En virkelig stor mulighed for den rette til at lave kassen.

Ring til mig direkte på 28451240 indtil senest kl 21.00 idag samt hele dagen imorgen. !

/ Lars
LJWeb.com
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. februar 2001 - 16:02 #1
Jeg kan se at du skriver at du IKKE kan bruge en freelancer? Er du sikker? Hvis du kan, så mail mig noget mere info på phpdev@lojmann.dk :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. februar 2001 - 16:09 #2
lojmann >> kan du afsætte over 60 timer i ugen kan jeg sagtens bruge dig !
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. februar 2001 - 16:10 #3
Arbejdsdag på en ca. 26timer? + overarbejde?
(Ærger mig over jeg ikke kan PHP ;o))
Avatar billede redhead Nybegynder
08. februar 2001 - 16:24 #4
Hvad er det helt præcist projektet går ud, på og hvor længe varer det?
Avatar billede redhead Nybegynder
08. februar 2001 - 16:24 #5
Send også gerne en mail til mig: upj@nerd.dk eller kontakt mig over icq: 61681683.
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. februar 2001 - 16:26 #6
Hopper fra, skal passe mig job...
Avatar billede sveinhal Nybegynder
08. februar 2001 - 17:27 #7
Dersom du sender info, kan det godt tenkes at jeg kan avsette 60t/uken for deg.
Men jeg må jo selvfølgelig vite mer om hva det dreier seg om, gør jeg kan love deg det.

Send meg gjerne en mail: sveinhal@stud.ntnu.no
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. februar 2001 - 17:34 #8
sveinhal >> ring til mig så kan vi snakke om det. information er begrænset, men der kræves onsite arbejde i København
Avatar billede sveinhal Nybegynder
08. februar 2001 - 17:36 #9
> onsite arbejde i København
Det er da det er på tide for meg å trekke meg tilbake.
Avatar billede bacce Nybegynder
08. februar 2001 - 22:29 #10
hmm hvis du fyrer en mail af på adressen bacce@12move.dk og forklarer lidt om emnet prisen o.s.v kan det squ godt være jeg er med på den

Bacce
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. februar 2001 - 09:26 #11
bacce >> ring til mig
Avatar billede bacce Nybegynder
09. februar 2001 - 10:04 #12
hmm da jeg nu ik er den type mener anonymiteten bare skal brydes uden grund og da jeg ingen oplysninger har om dette emne vil jeg nu ikke ringe. er det dine betingelser så er jeg ude igen, men hvis du ville bruge mig må jeg bede om den mail det eneste jeg er intereseret i er squ egentlig bare at vide hvad emnet er og lidt (ikke målfast) hvad det kaster af sig.
emnet er nok noget af det viktigeste nå jeg skal være kreativ da jeg ikke dur til at lave om et emne som jeg på ingen måde har interesse i.
Bacce
Avatar billede bacce Nybegynder
09. februar 2001 - 10:09 #13
det virker oxo lidt underligt at man ik vil ud med nogle oplysninger om dette uden at folk ringer til dig ?? why ???
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. februar 2001 - 10:24 #14
bacce >> måske har det noget med kunden at gøre... konfidentialitet samt din seriøsitet. Således vil jeg vide mere om dig og din kompetance før jeg giver dig oplysninger.

Men som sagt, onsite udvikling i København mindst en 60-70 timer om ugen til en ordentlig betaling. Men hvis en høj betaling ikke kan give dig lidt blod på tanden til at bruge 1-2 kr på en telefonsamtalen.... Ja, du forstår nok
Avatar billede bacce Nybegynder
09. februar 2001 - 10:44 #15
det var nu heller ik så meget de mere private oplysninger jeg var ude efter men nok snarer om det netbutik, enu et nyt chat place eller om hvor seriøst det egentlig var og om hvor længe det varede altså ik tid pr. dag men snarer om det var en livs stil eller om det tog en uge o.s.v
skal der kun arbejdes i kbh ?? eller kan en del af det laves hjemmefra ???? o.s.v
de mere personlige oplysninger er jeg sel.f ik intereseret i enu.
Bacce

Avatar billede bacce Nybegynder
09. februar 2001 - 10:45 #16
og somsagt så længe jeg ik ved om det er interesandt for mig har jeg ik den store lyst til at ringe. desuden giver du mig ik så meget hold i om det virkelig er så seriøst som det nu bliver sagt her på Eksperten.

Bacce
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. februar 2001 - 10:46 #17
onsite i København (og kun det).... Ultra seriøst... 2-3 måneder...
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. februar 2001 - 10:47 #18
selve opgaven må jeg ikke snakke om endnu... jeg skal vurdere din kompetance og vidersende til min chef. Arbejdet er ikke for LJ Webnologics, men min nuværende arbejdsgiver
Avatar billede bacce Nybegynder
09. februar 2001 - 11:10 #19
hmm det vil sige det er et ala midlertidigt jo på ca 2 mdr ??? med arbejdsgiver og hvad der til følger ??? så må jeg desvære allerede nu sige nej tak

Bacce
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. februar 2001 - 02:43 #20
!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. februar 2001 - 16:17 #21
ljweb >> har du prøvet på diverse CV-børser?
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. februar 2001 - 16:21 #22
nil >> jeg har fundet hvad jeg har brug for :)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. februar 2001 - 16:23 #23
ljweb >> kanon :o)