Avatar billede power_ed Nybegynder
08. april 2004 - 15:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sticky keys, filter keys osv.

Dette er dog den mest latterlige funktion nogensinde, hvad kan man bruge det til overhovedet?

jeg leder efter en måde at fjerne det/ slå det fra PERMANENT så det aldrig kommer til at genere mig igen.

det er virkeligt irreterende da jeg tit bruger shift knappen mange gange i træk bl.a i spil.
Avatar billede chalde Seniormester
08. april 2004 - 15:29 #1
start->kontrolpanel (klassisk visning)->hjælp til handicappede:
Fjern hakket i dem alle og tryk anvend.
(ikke 125 point værd)
Avatar billede chalde Seniormester
08. april 2004 - 15:30 #2
Hov, og gå ind i indstillinger og fjern hakket i "brug genvej".
Avatar billede cp1 Nybegynder
08. april 2004 - 15:40 #3
hvis du vil afinstaller det helt http://www.winguides.com/registry/display.php/1261/
Avatar billede power_ed Nybegynder
10. april 2004 - 03:40 #4
hvorfor sker der ikke noget når jeg trykker på 'accepter'?
Avatar billede cp1 Nybegynder
12. april 2004 - 13:57 #5
fordi du skal makere navnet og så trykke accepter ;)