Avatar billede rewolf Nybegynder
08. februar 2001 - 15:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP til en PHP-spasser?!

Hejzan...

Jeg R den vilde PHP-newbie

Ville lige høre om der var en der eventuelt havde nogle ting som man eventuelt kunne købe? jeg R ude efter ting som Forum/board, brugersystem, chat osv....

har du noget så smid en mail til Futte21@hotmail.com

På forhånd tak
/RêWolF

Avatar billede redhead Nybegynder
08. februar 2001 - 15:33 #1
Hvorfor kigger du ikke bare på de mange sider med gratis scripts?

www.hotscripts.com
www.asp.dk
www.phorum.org

osv...?
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. februar 2001 - 16:15 #2
Send mig en mail på, phpdev@lojmann.dk - og skriv hvad du søger, hvordan det skal være og hvad du vil give... Så finder vi sikkert ud af noget...
Avatar billede rewolf Nybegynder
08. februar 2001 - 16:23 #3
Fordi jeg fatter minus af det hele....Men jeg har jo heller ej sagt vi snakker om en million...Men jeg R da villig til at betale for andres hjælp...
Avatar billede codebase Praktikant
08. februar 2001 - 16:27 #4
??? skriver du ikke at du vil købe ??
og så når der er nogle der tilbyder dig at købe, så brokker du dig ??????????+

fatter det ikke, lav selv dit forum chat osv.. hvis der er så mange probs. :)

_codeb@se.
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. februar 2001 - 16:27 #5
Oki, et god råd... Hold dig til betaling med point her på eksperten,.. Altås opret et spg. for hver ting du mangler!
Avatar billede codebase Praktikant
08. februar 2001 - 16:29 #6
:-)
Avatar billede rewolf Nybegynder
08. februar 2001 - 16:34 #7
Okay, nu har jeg jo egentlig ikke brokket mig over noget som helst...Desuden skrev jeg også at jeg fatter minus af PHP...Tror ikke jeg skal lave noget nogen steder...

Loj~>Okay, du lyder da somom du har styr på tingene....:)

Codebase~> Okay, godt ord igen....

Red~>Takker for siderne, men hjælper mig ikke meget endnu....*NøF* HEHE..
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. februar 2001 - 17:01 #8
Well... Har smidt en chat samt et forum op her: www.cybernerd.dk/junk

Hvis du kan bruge det!

Ellers, tjek:
www.delfs.dk
www.php.dk
www.razor.dk
www.phpcenter.dk
www.hotscripts.com/PHP
www.netcoders.dk
Og så SELVFØLGELIG: www.php.net (evt. dk.php.net)

Så er du i al fald godt på vej!
Avatar billede rewolf Nybegynder
09. februar 2001 - 09:19 #9
Takker for hjælpen...

Dette spørgsmål R lukket...