Avatar billede rucer Nybegynder
08. februar 2001 - 15:20 Der er 17 kommentarer

chat

er der nogen der hved hvordan man laver en chat i dreamweaver..

rucer
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 15:28 #1
Du skal have fat i noget script, f.eks. i php eller asp ...
Dreamweaver alene kan ikke...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. februar 2001 - 17:15 #2
Du kan sagtens bygge en chat med dreamweaver og en del extensions som du skal ud og finde, men du bliver desværre nød til at skulle tænke en del selv og kode også ;-)
Avatar billede htx98i17 Professor
08. februar 2001 - 17:19 #3
ja du kan bygge en i dreamweaver, med en hel masse extensions og tingel og tangel og når du så har brugt 50 timer på det finder du ud af at det ikke fungere eller at chatten er alt alt for tynd....
men som jeg sagde så kan du ikke alene med dw...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. februar 2001 - 23:42 #4
Det er altså lidt noget fis det der med at folk hele tiden siger at du ikke kan det og det i Dreamweaver UD hele tiden, hvis folk bare havde fået deres program på ærlig vis og gad at læse manualen og bruge deres online Knowlegde base, så ville mange nok lige pludselig ændre mening omkring programmet.
Avatar billede htx98i17 Professor
09. februar 2001 - 07:35 #5
Må jeg da lige være fri! Jeg ved udemærket godt hvad man kan og ikke kan i dw og det fremgår vel også i mit svar. Jeg har selv arbejdet med dw i 3 år...

Men hvis du mener at det er så nemt så nemt, så kan du jo lige finde alt det som han skal bruge... eller har du ik tid  ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
09. februar 2001 - 11:30 #6
-->> htx98i17
Vi ryger lidt ved siden af hinanden her!! det var ikke for at kritisere dig eller hakke i dig, men mere en generel kommentar til den generelle holdning omkring WYSIWYG programmer. Nej der findes jo ikke en extension som man bare lige trykker på, og nej jeg vil ikke lige fise ud og finde det hele og sætte det sammen til en chat, men hvis man gør så er det jo meget nemmere for folk som ikke er helt skrappe til kodning at holde styr på de mange linier i sin kode da navigationen er lavet utroligt godt i DW UD.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
09. februar 2001 - 23:19 #7
Hvis du vil gå igang med asp, kan du hente hjælp på www.activeserverpages.dk her findes chat-demoer som kan rettes til. DW Ultradev understøtter asp.
mvh.
karsten larsen
Avatar billede chono Nybegynder
17. februar 2001 - 12:07 #8
hmm forhøj pointene, og jeg skal lave et chat object, til at sætte ind i dreamweaver for dig, det vil sige blot et klik, og hele shittet customizeable.... fuck jeg digger det shit !
Avatar billede chono Nybegynder
17. februar 2001 - 12:11 #9
YO BOJOHANSEN !

Flet næbet omes, du kan sq ikke bygge en chat i dreamweaver, hvad du bavler om, er at downloade selve chatten ( eks ASP ), også bare sætte den ind..( eller installere extension ) Til det formål, kan du sq lige så godt bruge notepad... wtf u talking about ????????
ONLINE  KNOWLEGDE BASE....HRMF !!!
DREAMWEAVER KAN IKKE LAVE CHATTEN !!! Hvad BOZO MADSEN PÅSTÅR !!! HVis du ikke digger ASP, så hop ind på www.activeserverpages.dk og d-load en der... ok
Avatar billede chono Nybegynder
17. februar 2001 - 13:01 #10
ehh er ikke lige helt sikker på at det vat Bozo Madsen, jeg ville dizze...anyway røvsyg dag..kommer newt !
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. februar 2001 - 14:33 #11
--->>chono
Kan du snakke Dansk ?
Avatar billede sigski Nybegynder
22. februar 2001 - 21:50 #12
Lyt til hvad hr. Karsten Larsen svarede...lav den i asp...ultradev understøtter det, og hvis du ikke er helt hjemme i asp, er der en vældig god tutorial !!

Bojohansen > hvor mange har DW på ærlig vis. Jeg ved godt man bør støtte programmets videre udvikling, men til den pris 3999,- for et skide program !! hvis du forstår?
Avatar billede bustermaniac Nybegynder
27. februar 2001 - 14:23 #13
øhmmm....Dreamweaver Ultradev kan vel godt bruges til at lave chatten......
Avatar billede jolleberg Nybegynder
24. marts 2001 - 02:16 #14
sigski hvis dreamweaver er så \"SKIDE\" så lad dog være med at bruge det der er ingen tvang!!
Avatar billede sigski Nybegynder
26. marts 2001 - 13:54 #15
Jolleberg !!\'

jeg tror du har misforstået mit indlæg ... jeg synes DW er et kanon program. Men det jeg mener er bare at, det tager total overpris

Sigski
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
02. juli 2003 - 13:38 #16
lukketid?

:-) k_l
Avatar billede bojohansen Nybegynder
23. juni 2004 - 00:31 #17
Er det lukke tid?