Avatar billede suicid3 Nybegynder
08. april 2004 - 08:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fastlåsning af elementer

På min index side har jeg en menu, i venstre side, samt et banner i toppen. Kan det ikke lade sig gøre at fastfryse de to elementer så de følgersiden ned. siden bliver åbnet i en tabel vha php.

Siden åbnes sådan: Banner i toppen med colspan="2" og en kolone i venste til menuen og en i højre til selve siden.

Og det er kun selve siden jeg vil have til at scrolle.
Avatar billede mynden Nybegynder
08. april 2004 - 10:50 #1
Du kan lave det med frames eller iframe. Så at den sede du vil ha at man scroller ned på er inde i en specifik frame eller i din iframe! Det ville da være det nemmeste...! Men så kommer problemmet med dit php...!
Avatar billede roenving Novice
08. april 2004 - 12:16 #2
Man kan lave det i en div, med overflow:auto; og fast defineret størrelse ...
Avatar billede suicid3 Nybegynder
08. april 2004 - 16:21 #3
altså ved at sætte <div style="overflow:auto;"></div> ind i tabellen hvor main siden åbnes??
Avatar billede roenving Novice
08. april 2004 - 16:27 #4
Ja !-)
Avatar billede suicid3 Nybegynder
26. april 2004 - 13:06 #5
Drop et svar så er de point dine.. takker
Avatar billede roenving Novice
26. april 2004 - 13:28 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
26. april 2004 - 16:19 #7
-- og tak for points ;~}