Avatar billede jamfighter Nybegynder
07. april 2004 - 23:20 Der er 5 kommentarer

ipod mini i DK

Et kort spørgsmål.

Nogen der ved hvornår det bliver muligt at få den nye iPOD mini her i danmark?
Har fundet den på apples online butik, men har ikke så meget lyst til at bestille fra amerika...

sååå... nogen der ved hvornår den kommer til landet?
Avatar billede fnubsilibubs Nybegynder
07. april 2004 - 23:23 #1
Apple har lige rykket udgivelsesdatoen fra april til juli... :(
Vi er mange der venter...
Avatar billede fnubsilibubs Nybegynder
07. april 2004 - 23:28 #2
En anden ting: Du kan ikke bestille den på Apples hjemmeside, medmindre du er bosiddende i USA...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2004 - 23:46 #3
fnubsilibubs> ja i praksis betyder det desværre nok 2 - 3 mdr. EFTER Juli - taler af erfaring.
Avatar billede jamfighter Nybegynder
08. april 2004 - 15:08 #4
fnubsilibubs, ok var ikke klar over at man skulle være bosiddende i Amerika...

Ja jeg venter også spændt på iPOD mini, læste om den i Illustreret videnskabs siste nummer, hvor de sagde at Sony nu kom med en tilsvarende afspiller med minidisc, som et modangreb til iPOD mini, der var billigere end den almindelige iPOD. I har ikke nogen ideer om hvad den kommer til at koste vel? en hurtig udregning med den amerkanske pris på 249$ fik jeg prisen til knap 1800... er det hvad den kommer til at koste eller hvad?
Avatar billede daniel24 Nybegynder
13. juni 2004 - 17:54 #5
Hej alle iPod mini-fans!
Hvordan kan I overhovedet vente til juli eller længere endnu?? Køb den dog i U.S.A., som min kæretse og jeg gjorde, og ha´ det lille lækre dyr hos jer om en uge..ja, en uge fra i dag! Vi bestilte den på www.techlist.co.uk og prisen, inkl. told, endte med at blive lidt over 2500 - det hele værd for mini´en! God fornøjelse..den er for NICE!
(ps. den lyserøde er absolut ikke lyserød, men lilla som dog er mindst lige så flot!)