Avatar billede jones Nybegynder
07. april 2004 - 21:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

zyair g300 falder ud efter opstart af ie + netværk

Hej

Har lige købt et sæt med
zyair g1000 (AP)
og zyair g300 (pci netkort)

efter installation af netkortet finder den fint netværket og jeg prøver at browse en hjemmeside i ie, siden kommer fint frem, men derefter hopper den af og det er derefter ikke muligt at komme på igen før en reboot.
hvis jeg derimod bare går ud i en cmd og pinger lidt (og det kan jeg godt) så er der intet problem.... ??..

har en bærbar med et cisco trådløst kort som virker fint og upåklageligt...

nogen der kender til problemmet ?
Avatar billede kenp Novice
07. april 2004 - 23:22 #1
finder din zyair andre net i området? eller kan den kun finde dit net! for det kunne tyde på at den ikke ved hvor den skal forbinde til!
Avatar billede jones Nybegynder
08. april 2004 - 15:09 #2
den finder kun mit net... og den kan jo sagtens pinge nit netværk...
Avatar billede kenp Novice
08. april 2004 - 15:39 #3
mystisk
Avatar billede cne Nybegynder
08. april 2004 - 21:30 #4
Har du installeret denne patch fra MS: http://support.microsoft.com/?kbid=826942 ??

Den løser en hel del fejl, som er i Windows XP Wireless Zero Configuration, prøv det, og se om det ikke virker.. Jeg går udfra at du bruger Cisco's software til din bærbare (Cisco ACU), så det kan være derfor, at det virker upklageligt.
Avatar billede jones Nybegynder
20. august 2004 - 11:32 #5
tror der har været computeren... har sat den i en anden computer...og nu virker det..