Avatar billede snokey Nybegynder
07. april 2004 - 19:27 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

CS og router

Hej jeg har lige fået CS 1.6 og ville så til at spille over nettet men jeg kan ikke spille over nettet i nogle spil deri også CS. Der skal sikkert åbnes nogle porte men hvordan og hvilke

///Snokey
Avatar billede dgj Nybegynder
07. april 2004 - 19:57 #1
husk lige Routeren's model og mærke
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 20:01 #2
Hej,

Oplys lige hvilken router du har, så kan vi tage den derfra :D

Desuden mener jeg, at det er din afgørsel, hvilken port du vil bruge til fx. CS.

M.v.h. Michael
Avatar billede snokey Nybegynder
07. april 2004 - 21:58 #3
Det er en SMC7004VBR
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 22:08 #4
Hovsa, jeg læste forkert. Jeg forstod på dit spm, at du selv ville lave en server. Men da du vil spille som klient, er det ikke din afgørsel, hvilken port der skal benyttes i fx. CS. Jeg kigger videre på dit spørgsmål :)
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 22:10 #5
Hvis din router er en SMC Barricade Plus SMC7004VBR, kan jeg fortælle, at routerens standard IP er http://192.168.2.1.
Avatar billede edbsupport Nybegynder
07. april 2004 - 22:12 #6
Du kan evt. prøve at tage et kig på: http://www.smc.com/index.cfm?action=tech_support_drivers_downloads, og download manualen til din router.
Avatar billede snokey Nybegynder
07. april 2004 - 22:27 #7
Ja men tro godt jeg kan åbne en port men kan ikke spille online og ved ikke hvorfor plejer og åbne port til vær enkel spil fx. UT2004 men det er jo lidt besværgeligt at gøre det ved alle spil og så ville jeg vide hvad CS bruge af porte for at spille online.
Avatar billede dgj Nybegynder
07. april 2004 - 22:51 #8
Cs køre på 27000-27015
Avatar billede snokey Nybegynder
09. april 2004 - 14:32 #9
Hmm... Det virker ikke rigtigt. Hva med CS 1.5 hvad bruger den af porte. De samme? Er der ikke et eller andet men kan åbne så alle spil virker over nettet.?
Avatar billede jop... Nybegynder
09. april 2004 - 14:34 #10
Man skal da ikke åbne porte, for bare at spille cs??
Avatar billede snokey Nybegynder
09. april 2004 - 19:36 #11
Jo jeg skal jo så ellers ved jeg da ikke hvad der ellers kan være galdt?
Avatar billede snokey Nybegynder
09. april 2004 - 19:40 #12
Den skriver bare "Prøver og opratte forbindelse til serveren" Oversat til dansk
Avatar billede dgj Nybegynder
09. april 2004 - 19:58 #13
du kan godt komme på internet, så burde du jo godt kunne få forbindelse.
Eller er det fordi du er alt for utolmodig så du ikke gider og vente for at se om der sker noget.
Avatar billede snokey Nybegynder
09. april 2004 - 23:21 #14
Den stod 1 time og har 1 m/bit eller hvordan det nu skrives :) Men tro ikke den skal stå længer når den ikke kommer virder kan det være en indstilling det er sæt forkert men det er jo alle spil.
Avatar billede snokey Nybegynder
27. april 2004 - 20:43 #15
Lukker....