Avatar billede camelo2 Nybegynder
07. april 2004 - 18:21 Der er 1 kommentar

Overclocking af Barton 2500+ ikke mulig?

Jeps.

Jeg har i dag forsøgt mig med OC af Barton 2500+. Jeg har monteret en Silent Boost køler og tilpas kølepasta på den. Mit bundkort er: Soltek SL-75frn2-rl. Ram: Kingston 3200 512 DDR (400mhz).

Ved ikke om der skal siges mere, men problemet er, at jeg kun kan overclocke cpu'en til 169mhz. Standard er 166. Så snart den kommer på 170 eller højere, kan mit system ikke boote. Det begynder at beep'e og jeg bliver nødt til at gendanne CMOS osv. Jeg har prøvet alt muligt. Inkl. justering af Vcore osv. MB er også jumpet rigtigt.

Burde denne CPU ikke kunne holde de 200mhz på fsb? Eller er jeg galt på den? Har jo hørt så mange der har OC'et deres til 3200+...
HJÆÆÆLP!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2004 - 19:03 #1
Hvad er CPU temp idle og max ?