Avatar billede p_bork Nybegynder
07. april 2004 - 16:04 Der er 3 kommentarer

Installation fra harddisk

Hey Eksperter!

Kan jeg installere Redhat 9.0, når jeg har de tre iso-filer liggene på en FreeBSD 5.2 partition? Og i såfald hvordan?

Problemet kunne også løses på den anden måde at jeg fandt ud af at lave en bootable cd, på min xp-dåse, men jeg bruger B.H.A.'s gold recorder og jeg har lidt svært ved at overtale den :/

Tak :)
Avatar billede ninjastick Nybegynder
23. maj 2004 - 10:58 #1
Du bliver nød til at brænde dem ned, for hvis du har iso-filer kræver de jo en emulater/virtuelt drev, og det er jo et program. Jeg kender ikke noget program som kan holde sig gående under genstart :S
Avatar billede p_bork Nybegynder
23. maj 2004 - 17:00 #2
Ok, tak for svaret :)
Kender du evt. et brænder-program (helst et gratis et) jeg kan bruge til at brænde cd'erne med?
Avatar billede Jmv_cyber Novice
16. juli 2004 - 17:43 #3
ehm... nej... Men prøv eventuelt Clone CD... Det er ikke gratis, men du kan vist bruge det i 30 dage... Bare søg efter Clone CD på www.download.com