Avatar billede nbm Nybegynder
07. april 2004 - 13:15 Der er 7 kommentarer

Ønsker hjælp til at installere lydkort

Hej!

Jeg har et onboard lydkort som jeg ikke kan finde ud af at installere. Jeg har haft en del mennesker til at kigge på det. Jeg har en DELL pc. Jeg ved godt at jeg skal ind og downloade drivers på nettet. Mit problem er bare: hvad skal jeg søge efter?
Avatar billede espersen Novice
07. april 2004 - 14:09 #1
En god idé er at hente AIDA på http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Det fortæller dig alt om din maskine incl. lydkort og har til tider link til hvor det kan hentes
Avatar billede espersen Novice
07. april 2004 - 14:23 #2
Alternativt kan du flå skindet af dyret og med en lommelygte finde chippen til audio på bundkortet - der står ofte lidt navn og nr. på. Bagefter er det nok relativt let at finde en opdateret driver. (Men ville selv benytte Aida)
Avatar billede c-holst Novice
07. april 2004 - 14:25 #3
flå skindet af dyret *G*
Avatar billede nbm Nybegynder
07. april 2004 - 14:41 #4
Linket virker ikke espersen
Avatar billede espersen Novice
07. april 2004 - 14:52 #5
hhmm... underligt : men prøv så : http://www.aida32.hu/aida32-download.php
Avatar billede espersen Novice
08. april 2004 - 23:15 #6
har du fundet ud af det ? : ellers så sig til !
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:21 #7
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her