Avatar billede orio Nybegynder
07. april 2004 - 11:05 Der er 7 kommentarer

Genvejstaster fungere ikke?

Jeg har lige dl'et en trial version af Adobe Photoshop CS, for at se om det er noget jeg vil bruge i fremtiden. Jeg er dog stødt på et problem. Når jeg sidder og forsøger at bruge genvejstasterne, virker de ikke. Alle genvejene som er forbundet med Alt eller Ctrl, virker ikke. Shift genvejene virker. men når jeg bruger de andre to til genveje sker der "nada"

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvorfor?

- Orio/Ammon
Avatar billede staz Nybegynder
07. april 2004 - 11:39 #1
Hmm, det er kendt at genvejstasterne på pirat-versionerne ikke virker. Altså, de versioner som man har fået illigalt fat i. Ved ikke om det kunne være et bud, ellers så lyder det bizart.
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2004 - 17:15 #2
Avatar billede staz Nybegynder
07. april 2004 - 20:14 #3
Lad være at svare på det. En admin skal lukke spørgsmålet!
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2004 - 20:50 #4
Det er da svaret på hvorfor det ikke virker.
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2004 - 21:00 #5
Og der er da ikke noget grund til at det bliver lukket da det ikke indeholder noget ulovligt. Så længe man ikke hjælper ham med at få det til at virke på pirat-versionen. Det er da bare godt at det for bliver åbent så andre kan se det, og der med slipper vi for at spørgsmålet bliver stillet igen, igen, igen, igen.
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2004 - 21:02 #6
btw orio, husk nu at du altid kan bruge Ekspertens søge funktion. Så kan du se om et spørgsmål er blevet stillet før. Og der med se hvilke svar/løsning de nåede frem til dengang.
Avatar billede staz Nybegynder
08. april 2004 - 13:53 #7
Well, jeg ved kun hvad jeg har fået af vide af de kloge hovede =)