Avatar billede kim1234 Nybegynder
07. april 2004 - 06:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Anlæg er langsom til at finde hvert Mp3 nr.?

Jeg har købt sony anlægget cmp-gp7, så jeg kan lave min historie cd'er om til mp3, så hver historie kun fylder 1 cd.

Men anlægget er 6 sek. om at finde hver mp3 fil og det går simpelhed ikke. Det er lavet sådan at der ikke må være mellemrum mellem filerne ellers bliver det ikke fortalt flydende.

Hvad gør jeg forkert??
Eller er det bare anlægget som er så sløvt til at finde mp3 filer?=
Avatar billede mbn123 Nybegynder
09. april 2004 - 21:09 #1
Har samme problem med min dvd afspiller og mp3 filer. Har prøvet forskellige cd medier, dette er tilsyneladende ikke problemet.
Så ja, jeg tror ikke du kan gøre ret meget ved den lange tid.
En løsning kunne være at finde en audioeditor og så samle alle dine mp3 filer i en stor mp3 fil. Jeg kender ikke ret mange men mon ikke du kan finde en gratis/billig en via google.
Jeg har brugt den løsning, det eneste problem er når man vil "spole" på cd'en, så kan det godt tage lidt tid da man skal igennem en 650 MB fil.
Avatar billede kim1234 Nybegynder
10. april 2004 - 07:17 #2
Ja, jeg skal kunne spole via tracks.
Jeg har i mellemtiden droppet det, jeg synes også jeg har fundet ud af at det nok bliver umuligt :(