Avatar billede mjp_jacobsen Nybegynder
07. april 2004 - 00:58 Der er 8 kommentarer

Højre fps

Hey.. ved du hvad jeg kan gør fps at få en bedre fps i cs?? Jeg har et Radeon 9200se 128 ram... Kan du hjælpe mig med at få svar på det... så ville jeg være glad...
Avatar billede papi Juniormester
07. april 2004 - 01:12 #1
max_fps 100 (eller 99) og lodret v-sync fra under dit grafik kort (right click på skrivebordet) det hjælper på fps
Avatar billede thirsteh Nybegynder
07. april 2004 - 03:46 #2
v står for vertical

Det vil sige det ikke er lodret vertical sync men

vertical syncronization
eller
lodret synkronisering

:)
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 09:10 #3
Du kan ikke komme højere op end din skræm kan klare.

Er den kun max til 75mhz får du heller ikke flere fps
Avatar billede akl_gr Nybegynder
07. april 2004 - 10:30 #4
ird: se min kommentar i lign. post. og det er Hz og ikke mhz man opgiver opdateringen i.
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 10:34 #5
ja igen beklager jeg stavefejlen og igen siger jeg mon ikke nok jeg ved hvad de forskellige betegnelser er og står for!
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 10:37 #6
Tag det nu roligt. Jeg er da på ingenmåde sur ok.
Og lad nu være med at dømme mig udfra den måde jeg skriver på.
ak ak endnu engang bliver man opfattet forkert!

Opgiver snart at besvare spørgsmål herinde
Avatar billede adema Nybegynder
07. april 2004 - 17:14 #7
nu vil jeg lige hoppe på den anden vogn, uden at svine nogen som helst til. kan du godt få 100fps i cs uden at have 100hz på din skærm, dette kræver kun 2 ting. vsync disabled, fps_max 100
Avatar billede akl_gr Nybegynder
07. april 2004 - 17:32 #8
Jeg tror at det ird mener er at hvis skærmen opdaterer 75 gange i sekundet, kan det være ligemeget med at have 100 frames pr second på grafikkortet. Det er så der jeg er uenig med ird. Jeg mener stadig belært af erfaring at man kan have glæde af det i form af et mere glidende spil.