Avatar billede eyesonly Nybegynder
07. april 2004 - 00:28 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Gendannelse af slettet email?

Jeg er kommet til at slette en vigtig email mens jeg holdte shift i bund (dvs. den skipper "slettet post") og jeg har ikke enabled papirkurven!

Er der nogen der kender et trik til at gendanne sådan en mail?

MVH EyesOnly
Avatar billede autohh Nybegynder
07. april 2004 - 00:30 #1
Hmm ikke af hvad jeg ved tror desværre ikke du kan gøre noget :(
af hvad jeg ved. man det kunne jo være nogle af "eksperterne" kan :)

mit svar= "ikke mugligt" men ikke sikkret
Avatar billede knighten Nybegynder
07. april 2004 - 00:42 #2
Avatar billede thirsteh Nybegynder
07. april 2004 - 03:49 #3
Du kan ikke gendanne en fuldt-slettet fil (shift-del), med mindre du kontakter et firma der specialiserer i data-genetablering