Avatar billede igaard Nybegynder
06. april 2004 - 22:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Min side skal kunne findes på Google - hvordan?

Hej

Spørgsmålets titel siger hvis det hele.
Hvordan gør man sådan, at ens side er nem at finde på Google og kommer frem ved diverse relaterede søgeord?

Er det noget med nogle søgeord der skal inkluderes i koden?

På forhånd tak! :)
Avatar billede exp Juniormester
06. april 2004 - 22:58 #1
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. april 2004 - 22:59 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. april 2004 - 23:14 #3
Successful Site in 12 Months with Google Alone
26 steps to 15k a day.

http://www.webmasterworld.com/forum3/2010.htm
Avatar billede oversjanten Nybegynder
06. april 2004 - 23:16 #4
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

hetil kan i dit metatag, skrive søgeord, som folk skal kunne søge på.
Avatar billede oversjanten Nybegynder
06. april 2004 - 23:27 #5
Glemte lige at tilføje eksempler ... sorry

<meta name="keywords" content=" søgeord skrives her" />
<meta name="description" content="beskrivelse af indholdet skrives her" />
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2004 - 00:59 #6
Glem nu metatags, de var hotte for snart 4 år siden, de virker ikke i dag og kan faktisk skade dig hvis du gør det forkert. Du kan finde masser af eksempler på top plaserede sider, der slet ikke har meta
Avatar billede oversjanten Nybegynder
07. april 2004 - 08:07 #7
--->bufferzone :
Reultatet er det samme, forskellen er at det her koster gratis ;-)
Avatar billede oversjanten Nybegynder
07. april 2004 - 08:30 #8
Vedr. metatags, ville det måske være en ide at læse :
http://www.w3.org/TR/html4/struct/global.html
Avatar billede exp Juniormester
07. april 2004 - 10:25 #9
oversjanten >>
Det skal du ikke være sikker på... nogle søgemaskiner kan finde på at straffe siden, såfremt der benyttes fx keywords der ikke findes på siden.
Avatar billede oversjanten Nybegynder
07. april 2004 - 10:30 #10
---> exp
Muligt....men nu er det jo google der er på tale....
Avatar billede exp Juniormester
07. april 2004 - 12:27 #11
Google bruger dem ikke, andre tæller det muligvis som minus - hvori ligger fordelen?
Avatar billede igaard Nybegynder
08. april 2004 - 20:40 #12
Mange tak for de fine svar! :)

Har brugt oversjanten's metode indtil videre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2004 - 21:03 #13
oversjanten>resultatet er at META ikke vikrer, du kan lige så godt lade være og gør du det forkert, kan META virke negativt. Mht tilmelding til google, siger google selv at det ingen effekt har, Så igaard brug du bage oversjanten's metode og vend så tilbage når du opdager at den ingen effekt har
Avatar billede igaard Nybegynder
08. april 2004 - 21:12 #14
Bufferzone >> Jeg har ikke kunnet bruge dit link, eftersom den pågældende side tilsyneladende efterlyser brugernavn og pass.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. april 2004 - 23:14 #15
Du tilmelder dig bare, det er ganske ufarligt, medfører ingen spam, og sitet er det førende internationale site om søgemaskineoptimering, hvis du vil vide noget om søgemaskiner så er det der man spørg. Google, yahoo og alle de store har medarbejdere der er på webmasterworld for at svare på de spørgsmål de professionelle stiller.