Avatar billede samf Nybegynder
08. februar 2001 - 11:11 Der er 5 kommentarer

windows media encoder

hvorfor taber jeg frames når jeg live streamer jeg starter fint med at have de
10 fps som jeg sætter den til men efter lidt tid begynder den at tabe frames og efter 15-20 min er jeg helt nede på 0,5-2 fps og til sidst fryser billedet helt
/Samf
Avatar billede seider Nybegynder
08. februar 2001 - 11:54 #1
hvad laver din harddisk, står den stille. hvad er belastningen på dit udstyr (cpu belastning). hvad er dit operativsystem ?

det lyder som om din computer har et problem med at håndtere de store mængder data, der skal encodes.

/* seider */
Avatar billede samf Nybegynder
11. februar 2001 - 23:14 #2
jeg kører windows2000 har 396Mb og 2stk 20Gb HD
K6-500MHz
Under broadcasting af seperate filer i audio og video er der ingen problemer!
Avatar billede bergeren Nybegynder
26. februar 2001 - 20:13 #3
Prøv at bruge realplayer som streamer istedet, det har jeg selv haft rigtig gode resultater med

Bergeren
Avatar billede samf Nybegynder
27. februar 2001 - 00:31 #4
problemet med real player er at server softwaren koster penge hvor imod microsucks er gratis
de fleste kræver også at det skal køre i  mediaplayer
Samf
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
16. april 2003 - 17:25 #5
Hvaa er det ved at være lukketid (?)