Avatar billede -xyz- Nybegynder
08. februar 2001 - 10:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gratis ASP WEBSPACE

hej
jeg leder efter et gratis webhosting
helst uden Reklamer eller med så lidt som muligt

Xyz
Avatar billede a-torsten Nybegynder
08. februar 2001 - 10:54 #1
Hva med www.trab.dk ??

-Anders
Avatar billede pfp Nybegynder
08. februar 2001 - 11:07 #2
Hejsa

Du kan bruge www.websamba.com (den er reklamefri)

Du får:
- 30 MB plads
- e-mail
- Ftp adgang
- ASP
- Access databaser
og m.m.

Du kan også prøve at se listen på http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/forord/gratishost.asp

Alle på denne liste tilbyder gratis ASP hoteller, men du skal være opmærksom på at ikke alle er reklamefri. Det vil stå hvis der er reklamer.

De fleste af disse gratis-hoteller har en rimelig træls URL, og hvis det irriterer dig kan jeg anbefale dig at oprette et fuldstændig gratis domæne på www.namezero.com , som så kan viderestilles til din hjemmeside på den \"trælse\" URL.

Puha det var langt :-)

Håber du kan bruge det

/Peter F. Poulsen
Avatar billede alnoee Nybegynder
09. februar 2001 - 21:51 #3
Er Namezero ikke begyndt at lukke deres gratis service ??

Fra en af deres mange reklame mails:

<SNIP>
In your market, we are focusing on our Plus service and phasing out our free service over the next few weeks. In order to keep your domain name and your domain based email, you will need to upgrade to Namezero\'s Plus service
<SNIP>

Bare lige for god informations skyld ;)