Avatar billede mr.malmros Juniormester
06. april 2004 - 09:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flimrende skærm.

Min skærm flimre når den har været tændt et stykke tid og ved skift af opløsning. Det lader til at det eneste der hjælper er  at slukke den og og lade den stå et stykke tid. Det er en gammel targa skærm jeg har købt billigt brugt. vil det kunne svare sig at repererer på den, og hvor kan man få lavet sådan en?
Avatar billede ird Praktikant
06. april 2004 - 09:23 #1
Har du prøvet at rense den?
Avatar billede baruch90 Nybegynder
06. april 2004 - 09:25 #2
Kontakt en pc-forhandler, de kan få skærmen lavet.
Avatar billede ird Praktikant
06. april 2004 - 09:28 #3
Ja men lidt billigere at forsøge at rense den inden :)
Han skriver det er en brugt skærm som han købte
Avatar billede mr.malmros Juniormester
06. april 2004 - 15:40 #4
Rense den... ja... det lydder rigtigt... jeg havde en gang en fed nokiaskærm der gik ild i... men hvordan gør jeg det? Skiller den ad og vasker den i badekaret, eller? :P kan man eventuelt bruge trykluft til det, eller?
Avatar billede mr.malmros Juniormester
06. april 2004 - 17:15 #5
Hvis nogen har nogle rigtigt gode råd, giver jeg gerne extra points...
Avatar billede ird Praktikant
07. april 2004 - 08:38 #6
Ja du skal bruge luft til at rense den med!
Af med bagbeklædningen og igang
Avatar billede mr.malmros Juniormester
07. april 2004 - 12:40 #7
Nu har jeg faktisk løst problemet. Den var gal med skærmens p'n'p, så at skifte grafikkort til et hvor jeg kunne slå det fra og selv vælge opdaterings hastigheden var lige sagen... men ird for points, for det er sgu' nok alligevel en god idé at rense den... og jeg ville jo faktisk også gerne kunne komme ind i min bios i ny og næ, så det kan jo være at det hjælper.