Avatar billede currant Nybegynder
06. april 2004 - 00:47 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Mangler TFT-LCD skærmkabel

okay, efter eksperten skrottede mit indlæg første gang, kommer der her en kortet udgave..

Jeg sidder med en BenQ FP557 TFT LCD skærm, hvortil skærmkablet er ødelagt. Jeg skal derfor bruge et nyt, men hverken hos den lokale computer pusher, aarhus radio lager eller hos producenten var der bid. Jeg vil derfor gerne høre om i kender nogle steder hvor man kan købe skærmkabler. Det er ikke et DVI kabel jeg skal bruge, men et fast skærmkabel. Dvs. et kabel der er monteret fast inde i skærmen. (Se billeder for yderligere info)

http://home20.inet.tele.dk/curri/ok/pics.html
Billede 1, 2 og viser det stik der sidder inde i skærmen.

Billede 4 viser indholdet af ledningen.

Billede 5 og 6 viser den sokkel hvori stikket fra billede 1, 2 og 3 skal monteres.

På forhånd tak!
Avatar billede lede Nybegynder
06. april 2004 - 17:25 #1
Har prøvet de fleste såsom www.bn-elektronik.dk uden held, men prøv at tage fat på www.servicegruppen.dk eller www.infocare.dk da de reparerer skærme til daglig, og næsten altid har sådanne liggende.
Avatar billede currant Nybegynder
07. april 2004 - 02:19 #2
Det vil være det første jeg gør i morgen. Håber det giver gevinst!
Avatar billede currant Nybegynder
15. maj 2004 - 02:21 #3
Sådanne kabler er bare ikke til at finde nogen steder. Hvis nogen har et liggende må de meget gerne kontakte mig.