Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
05. april 2004 - 17:33 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Dum webside

Hej
er der en der kan fortælle mig hvordan jeg kommer af med en dum sexside som bliver ved med at komme frem når jeg starter internettet op, den hedder "asparescue.com" er det en slags virus - jeg kan ikke finde den i fjern/tilføj progammer - er der andre steder i computeren man kan gå ind og fjerne ting og sager
Avatar billede arlet Juniormester
05. april 2004 - 17:37 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede arlet Juniormester
05. april 2004 - 17:37 #2
Så skal vi nok få fjernet alt dit skidt
Avatar billede kalb Nybegynder
05. april 2004 - 18:05 #3
Prøv at højreklikke på internetikonet.
Klik på beskyttelse af personlige oplysninger
Klik på rediger
Skriv hele webadressen  og bloker og klik ok
Håber det hjælper
Avatar billede arlet Juniormester
05. april 2004 - 18:08 #4
Kalb -> Det gør det ikke, det ved jeg*S*

Der er også meget andet snavs på computeren, det er sikkert..
Avatar billede rechain Nybegynder
05. april 2004 - 18:11 #5
Jeg har prøvet sådan noget før....det bedste at gøre er at geninstallere windows...

/Rechain
Avatar billede arlet Juniormester
05. april 2004 - 18:13 #6
rechain-> Man skal da ikke reinstaller windows, pga virus eller spyware eller hijacking. Det er da tåbeligt. Vi kan rense computeren for snavs og så er den god som ny.
Avatar billede kalb Nybegynder
05. april 2004 - 18:43 #7
Så tror jeg at du skal følge arlets råd og vejledning
Har meget tiltro til ham
Avatar billede rechain Nybegynder
05. april 2004 - 20:19 #8
Ok...sorry...jeg er ikke så meget inde på det der... (doh!)
Sidste gang geninstallerede jeg windows...

Men har tonsvis af sikkerheds programmet nu...sååå..

/Rechain

Ps. Håber du får rettet fejlen...
Avatar billede fromsej Praktikant
05. april 2004 - 20:47 #9
Arlet>>Ikke så god som ny, bedre.*S*
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
06. april 2004 - 15:19 #10
Hej arlet - er det ikke risikabelt at fjerne alle de filer o.s.v. som der er sat flueben i - altså når jeg har hentet denne spyboot fra den side du anbefaler - der er mindst 22 objekter? - og noget helt andet, hvordan rebooter man sin maskine?
Avatar billede arlet Juniormester
06. april 2004 - 17:13 #11
Alt med rødt i spybot skal fjernes, da det er snavs. At reboote er det samme som genstart af maskinen
Avatar billede snuffer Nybegynder
06. april 2004 - 23:21 #12
Følg arlets vejledning :D

det hjælper =)

Han resede min fra et stykke tid siden =)
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
07. april 2004 - 09:41 #13
Hej arlet - skriv lige en sluthilsen, så jeg kan give dig dine point - og tak for rådet. MVH Mike
Avatar billede homemaker Nybegynder
07. april 2004 - 12:48 #14
Du går ind i funktioner->Internet instillinger og sætter en side som din startside. Hvis ikke det virker tror jeg at du skal have fat i noget nyt antivirus eller spyware.

Prøv Norton Antivirus 2004 trial i 30 dage.
www.symantec.dk
Avatar billede arlet Juniormester
07. april 2004 - 17:47 #15
OK
Avatar billede arlet Juniormester
07. april 2004 - 17:47 #16
men skal jeg ikke tjekke din hijackthis??