Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
05. april 2004 - 16:32 Der er 4 kommentarer

XP home logger ikke automatisk på netværk

Hej vi har et netværk bestående af 5 maskiner med xp pro på som logger på vores netværk/server uden problemer, så har vi en maskine med XP home som når vi starter maskinen op om morgenen logger på nettet, men ikke på vores fællesdrev på serveren, dem skal vi først åbne og skrive et password for at komme på, kan man ikke få home versionen til automatisk at logge på hele systemet ?
Avatar billede kenp Novice
05. april 2004 - 17:38 #1
joo det kan man godt! du kan jo bare oprette en identisk bruger på serveren som matcher den bruger som logger ind på xp-home!
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
05. april 2004 - 19:20 #2
Det er gjort klienten findes på serveren !!
Avatar billede kph2000 Nybegynder
17. april 2004 - 22:56 #3
Du kan prøve t oprette den bruger i "manage accounts" i user accounts i control panelet. Klik advanced.
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
18. april 2004 - 09:52 #4
jeg måtte slette bruger på server og oprette den igen, først der virkede den !