Avatar billede rasmusr Nybegynder
05. april 2004 - 14:51 Der er 2 kommentarer

Funktionalitet på http://www.hhost.dk/anmeldelser/htdocs/

Hejsa. Jeg kunne godt bruge lidt feedback på funktionaliteten af denne anmeldelsesside. Meningen i den sidste ende er at man kan anmelde alt mellem himmel og jord men hovedvægten bliver nok lagt på film og spil. (Grafikken i toppen bliver snart lavet om)

Siden bliver snart flyttet til anmeldelser.hhost.dk hvis den bliver en success får den selvfølgelig sit eget domæne.

Siden er kun blevet testet meget lidt så der er nok nogle bugs rundt omkring også. Dem vil jeg også meget gerne have rapporteret så de kan fjernes.

Med hensyn til det grafiske design af siden så vil jeg sige at det ikke ligger i mine gener at designe, så det bliver nok ikke meget bedre end det er nu.

Når en anmeldelse er oprettet skal den valideres før den bliver vist. Jeg vil prøve at følge med og validere med det samme.

Altså hovedsagligt ber jeg om en bugrapport samt feedback på funktionalitet.

http://www.hhost.dk/anmeldelser/htdocs/

Points vil blive fordelt til alle dem med konstruktiv feedback.
Avatar billede skrubsak Nybegynder
06. april 2004 - 13:37 #1
Kender du : http://www.colormatch.dk/
Jeg bruger den meget når jeg skal blande farver. Jeg syntes det er tæskevigtigt at farverne ikke skriger til hinanden hvilket jeg syntes er tilfældet i dit design.
Jeg har endnu ikke fundet nogen bugs teknisk, men vil kigge videre lidt senere.

Jeg må også ærligt erkende at jeg ikke er pjattet med din topgrafik. Det er som om den falder lidt uden for resten i dit design.

Kender du CSS, også et uundværligt værktøj når man designer html.
Fortsat det gode arbejde- de vigtigste brikker er på plads, nu skal derbare fluekneppes/finpoleres, og det er faktisk det sjoveste. Man kan ligeså godt lave det flotteste fra starten af.

Hav en god dag.

Skrubsak
Avatar billede jakoba Nybegynder
20. april 2004 - 22:12 #2
fire linier med:
  Email: Webmaster
  Dette site er lavet af:
  Hhost.dk
  © 2004
stjæler alt alt for meget plads. Hvis du absolut vil have det med der så skær det ned til een linie:
  © 2004 Hhost.dk | mail: Webmaster

men mestendels ville jeg sige det høre hjemme på en underside fx linket "Om anmelder" (som så skulle være et link)

forsiden måtte gerne indeholde en kort beskrivelse af hvad pokker det der websted handler om.
Spil anmeldelser
  hvilken type computer, spilkonsol, mobilos eller hvad ?
  skrevet af hvem? brugerne selv, sakset fra blade, dig, din tante ?
  hvad slags spil, kabaler, splatter kampspil, stategi, racerbil, ... ?

din mørkeblå er meget rødere end den lyseblå. Og så kommer den sortblå i ordet 'Anmeldelser', det er ikke er god balance der. (vist det samme som skrubsak siger)

Pas på med ambitionsniveauet. Et lille hyppigt opdateret websted om et enkelt emne er langt bedre end et 'alt om alting' websted der er for stort til at nogen gider vedligeholde det.

mvh JakobA