Avatar billede henrik_a Nybegynder
05. april 2004 - 10:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fordeling af point

Jeg har haft et spørgsmål "ude", og fik svar fra 3 andre.
Jeg ville egentlig gerne have delt de udlovede point mellem de 2, da de begge kom med noget jeg kunne bruge.
Ifølge denne side
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
skulle jeg kunne fordele pointene som jeg ønsker.
Men det virkede altså ikke, jeg kunne ikke markere flere navne som der står på siden.
Kan jeg efterfølgende overføre nogle point til den som jeg ikke fik tildelt point da jeg "accepterede".
Avatar billede mugs Novice
05. april 2004 - 10:05 #1
Er du sikker på, at alle har afgivet svar og ikke kun kommentarer?
Du kan oprette et nyt spørgsmål med reference til det oprindelige og bede brugeren lægge et svar.
Læg selv et svar her og accepter det, da spørgsmål om eksperten er gratis.
Avatar billede henrik_a Nybegynder
05. april 2004 - 10:25 #2
Du har ret. De andre gav kun kommentarer!