Avatar billede chr_gp Nybegynder
04. april 2004 - 14:50 Der er 3 kommentarer

Jeg skal ind på min Hub

Jeg har en hub som er sat op til at man ikke kan benytte de spil over nettet. Det vil sige at den lukker ned for forskellige udgange, eks. xxx.xxx.xxx.xx:27960 Jeg har fået fortalt at man kan gå ind på den og lave dette om, men jeg ved ikke hvordan.

Help me :0
Avatar billede Six Nybegynder
04. april 2004 - 14:55 #1
hvilken router er det ?
Avatar billede chr_gp Nybegynder
04. april 2004 - 14:57 #2
Den hedder Cisco 800 series
Avatar billede petgo Nybegynder
13. april 2004 - 07:55 #3
Har du tjekket kontrolpanelet for Routeren?
Jeg  mener at du har en fane der hedder SUA/NAT, hvor du kan åbne bestemte porte, men er ikke sikker med den specifikke type!

PS: I langt de fleste tilfælde ligger Routerens IP adresse på 192.168.1.1