Avatar billede robbin Nybegynder
04. april 2004 - 10:05 Der er 7 kommentarer

købe sig til points

hvorfor kan man ikke købe sig til points? med irl penge
Avatar billede hcma Novice
04. april 2004 - 10:28 #1
kan ikke se formålet.
Man får trods alt 5 gratis points hver dag, bare for at logge ind.
Og det er utroligt hvor meget hjælp man kan få for 5 points  :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. april 2004 - 10:28 #2
hvad vil du da give pr point ? jeg har små 50.000 point til salg som vi da hurtigt skal få bøjet reglerne nok til at få overført til dig :)
Avatar billede hcma Novice
04. april 2004 - 10:34 #3
lars-jensen >> hvis det bliver muligt at købe/sælge points kommer Told&Skat nok efter os, da det jo så kommer til at repræsentere en værdi  ;o)
Det kan jo ske at IDG's 1.aprilsnar bliver aktuel  *G*
Avatar billede fromsej Praktikant
04. april 2004 - 10:35 #4
Idéen har været oppe før, jeg kan godt se meningen med det, nemlig at folk der kun bruger eksperten til at få hjælp, har mulighed for at stille flere spørgsmål.
Rent administrativt må det kunne lade sig gøre, men det vil selvfølgelig kræve at de "købte" point ikke får indflydelse på Toplisterne.
mon ikke lige vi skal have en Co eller to ind med en kommentar her?
Avatar billede robbin Nybegynder
04. april 2004 - 10:36 #5
jeg tager nu dette seriøst! det er ikke ment som en joke..

IDG ville da få en ny intægts kilde ved at lade brugere have mulighed for at købe sig til points..
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. april 2004 - 10:38 #6
catbody >> told&skat's lange arm rækker ikke udenfor EU's grænser
robbin >> dét er skam også ganske seriøst du kan købe mine :) ret meget flere end 50.000 kan du da seriøst ikke have brug for :)
Avatar billede exp Juniormester
04. april 2004 - 18:06 #7
Der er ingen (kendte) planer om at indføre muligheden for at købe points.

exp/coadmin

Kan sagtens se fordelen i at en sådan mulighed indføres. Idéen er absolut ikke dum.

exp/bruger