Avatar billede bessemord Nybegynder
04. april 2004 - 10:03 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

rcinfo.dk

Hej eksperter!

Jeg er igang sammen med nogle andre at lave en side - danmarks største r/c side. Siden går ud på at vi skal flytte alt indhold fra www.racetin.dk og ligge det hen på en ny side med nyt design og indhold.

Jeg har bare et stort problem. Vi er to på projektet som hver skulle komme med et oplæg på en side vi mener skal være den nye rcinfo.dk.

mit design kan ses her: www.team-nopanic.dk

Og hans design kan ses her: www.team-nopanic.dk/Forside_halv_om_halv.jpg

Jeg syntes bare at hans design (www.team-nopanic.dk/Forside_halv_om_halv.jpg
) ikke vil holde i længden. Den er grim og se på!

Derfor beder jeg jer om at komme med nogle gode kommentarer om hvilken side i syntes skulle blive den nye rcinfo.
Jeg vil gerne have at i går meget i dybden!

På forhånd tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. april 2004 - 10:23 #1
Jeg synes helt klart at dit design er det bedste.

De vens design er da dejlig enkel og overskuelig, men farverne holder ikke. De råber meget om opmærksomhed og det tager magten lidt fra de resterende elementer.

Dit design er dejlig lyst, venligt og også enkel og overskuelig. Vil lige pointere at logo i toppen bryder med kanten - hvilket jeg ikke tror er meningen. Skal måske lave fonten lidt større.
Avatar billede bessemord Nybegynder
04. april 2004 - 10:33 #2
ja - tekststørrelsen skulle nok være en skrift 11
Det er meningen at 3d logoet skal bryde med resten af siden så det giver lidt mere effekt på siden. Men skal lige have lavet det sådan at teksten går over mine streger på tabellen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
04. april 2004 - 10:38 #3
Synes det er en fin ide med at logoet bryder, men synes ud skal lade det bryde lidt mere end blot lige kanten af R'et - sådan som det er nu ser det ud som en fejl, det vil det ikke hvis du rykker den lidt mere.
Avatar billede psn Nybegynder
04. april 2004 - 11:33 #4
Jeg synes også klart, at det er dit design, der løber med 1. pladsen. Er faktisk enig med jakobclausen i alle hans kommentarer.

Derudover synes jeg at du skal fjerne den nedadpegende trekant, der er ved forum og forside, da man forventer at der kommer samme dropdown menu, som ved resten af menuen. Jeg synes også, at du skal fjerne de meget små hvide mellemrum mellem menuerne.

Kommentarer til vennens design:
- Skrifttypen er svær at læse
- Udemærket topbanner, men resten af siden lever ikke op til samme standard
Avatar billede 123design Nybegynder
04. april 2004 - 16:15 #5
Det er helt klart dit design som er bedst, lyst veludført og bestemt holdbart... hans design er sgu for kedeligt og de farver gør det meget træls at se på ilængden
Avatar billede bessemord Nybegynder
04. april 2004 - 19:44 #6
Jeg takker mange gange for jeres gode kommentarer. Mit design blev ikke valgt!
Avatar billede kgp43 Nybegynder
05. april 2004 - 10:12 #7
Nej da,

Vil det så sige at det bliver hans?
En skam, da designet ligner noget amatør... noget.
Avatar billede magic-mouse Novice
05. april 2004 - 23:14 #8
Jeg vil bare orientere om at ingen af de viste designs blev valgt, strukturen på selve sitet blev valgt men en neon grøn finish der dækker det hele istedet for den blå grøn rød opdeling der blev vist.