Avatar billede bilde Nybegynder
03. april 2004 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem efter fjernelse af program

Efter fjernelse af et program via 'tilføj\fjern' findes selve programmets hovedmappe stadigvæk, og hvis man prøver på at slette denne, kommer følgende besked:

"Omdøbning, flytning eller sletning af 'Program' kan medføre, at visse programmer ikke fungerer.
Er du sikker på at du vil gøre dette?"

Det jeg er ude efter, er at få af vide hvad der trigger denne besked.
Er de pga. af at der stadigvæk er rester af programmets indstillinger i regedit, og hvad kan konsekvenserne ved sletning af disse være?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. april 2004 - 17:18 #1
Er du sikker på programmet er slettet ?
HUSK - det er ikke muligt, at slette programmer som kører i tray !

ER det slettet, burde det efter en genstart være muligt at slette mappen ;o)
Avatar billede bilde Nybegynder
03. april 2004 - 17:20 #2
Det er muligt at slette mappen, beskeden kommer bare inden, selvom mappen er tom...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. april 2004 - 17:28 #3
UPS - sorry - læste hvis ikke dit ellers udmærket formulerede spørgsmål ordentligt.
Jeg tror du har helt ret i det med "registreringen" men er til gengæld ret sikker på, at du ikke får problemer ved at slette ;o)

Undskyld mit lidt for hurtige svar før !
Avatar billede magictouch Nybegynder
03. april 2004 - 17:41 #4
Xp er lidt sær på nogen områder;)
For at afinstallere det helt, også i regdb kan du hente-jv16 power tools,
http://www.oldversion.com/
Men er det et windows program?
Avatar billede bilde Nybegynder
03. april 2004 - 17:51 #5
Ja, jeg kan også huske at have fået den advarsel mange gange i tidernes morgen med windows 98 :)
Avatar billede tophat Nybegynder
03. april 2004 - 21:22 #6
SPIL MED SAVEGAMES OG lign. vil altid ,eller næsten altid, efterlade mappen med savegames efter sletning! Mappen skal slettes manuelt. Brug et prg. som reg-clean
til at slette mistede forbindelser i registreringsdatabasen.
Avatar billede bilde Nybegynder
04. april 2004 - 00:04 #7
tak for besvarelserne, jeg lader bare victor-1 løbe med sejeren da ham kom først ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. april 2004 - 00:05 #8
Jeg takker og håber det hjalp med de oplysninger ;o)