Jeg har en printer ved navn Minolta PageWorks/Pro 1100L, som jeg skal have til at køre som min standard printer. Når jeg sætter den til den primære printer, kan den stadig ikke skrive ud.
Den hedder Minolta PageWorks/Pro 1100L.
Når jeg prøver, sker der ikke noget, og den viser heller ikke nogle udskriftsjob.
Prøv at gå ind i: Start/Indstillinger/Printere og faxenheder, tag Egenskaber på din Minolta, vælg fanebladet: Porte og sørg for at det er LTP1 porten der er markeret og fra Fanebladet: Generelt kan du bagefter udskrive en testside.
Som skrevet står - UDSKIFT printerkabel med et nyt (bidirectionel, der fåes vist ikke andet idag) Gå ind i bios/integrated periphals (eller I/O-et-eller-andet) og sæt parallel port mode til SPP (eller standard eller normal) Slet printeren og lad windows finde den selv under opstart, hvis den intet finder, så kan den ikke "se" den og der må være noget galt med enten printer eller parallelport, lån en anden printer og check printerporten med den
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.