Avatar billede bennyhills Nybegynder
03. april 2004 - 13:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internetstabilitet

Hej.

Jeg har problemer når jeg spiller onlinespil (Counterstrike)
Spillet crasher, min forbindelse ryger....

Jeg har reinstalleret, formateret o.s.v det er ikke installationen eller selve spillet det er galt med.

SÅ tænkte jeg at det enten kunne være mit netkort eller min forbindelse til internettet der er noget galt med.

Kan jeg tjekke det uden at skal have mit netkort/bundkort til en forhandler, og hvad med min forbindelse kan jeg tjekke stabiliteten på den?
Avatar billede bennyhills Nybegynder
03. april 2004 - 13:22 #1
Det er noget den er begyndt på her den sidate måneds tid, jeg har Cybercity 2Mbit/512 forbindelse, og på et tidspunkt fik jeg "boostet" min forbindelse et enkelt døgn, og det er faktisk efter jeg fik gjort det, at den har opført sig underligt.
Avatar billede bennyhills Nybegynder
03. april 2004 - 13:34 #2
Der ER tjekket for Spyware og Virus.

Tjekkede med Adaware og Norton proffesional 2004
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 15:31 #3
Har du prøvet at afinstallere netkortet og genstarte maskinen så den finder det på ny
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:45 #4
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede bennyhills Nybegynder
03. april 2004 - 18:40 #5
ird> ja det er oxo prøvet, jeg har nu skrevet til Cybercity support, de skriver dette til mig:

Hej

Jeg kunne se, at din router ikke så ud til at have det helt godt. Den kom med en masse fejlkoder (jeg har lige logget ind på den), og der var flere ting, der ikke helt stod som de skulle.

Jeg har nu uploadet en ny firmware version til routeren - dvs. dens styresystem er blevet opgraderet, og de fejl den tidligere fik er der ikke mere, og den ser ud til at være ok nu.

Så prøv evt. at gå på nettet igen og forbind til spilserveren osv., og se om det ikke har løst problemet.

Med venlig hilsen
Cybercity A/S

Maja Gregersen

Så nu venter jeg lige og ser hvordan den opfører sig.....
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 18:51 #6
Helt ok
Avatar billede bennyhills Nybegynder
04. april 2004 - 08:59 #7
Nu kører det 100% problemfrit, en fornøjelse med de Cybercityfolk, de er sgu hurtige, jeg skrev til dem lørdag morgen 4 timer senere havde de fixet problemet.
Og det er ikke første gang, jeg kan varmt anbefale dem.
Avatar billede ird Praktikant
04. april 2004 - 11:15 #8
hvad var problemet så?
Avatar billede bennyhills Nybegynder
26. april 2004 - 17:00 #9
Ved ikke hvad det direte problem var, men som de skriver forstår jeg at det var et eller andet med min router, men fixet er det ihvertfald.