Avatar billede htmlaga Nybegynder
03. april 2004 - 11:42 Der er 1 løsning

Program til udvikling af analyse- og designmodeller.

Jeg søger et program til at understøtte udviklingen af analyse- og designmodeller i forbindelse med databaseudvikling.

Til informationsanalysen skal programmet understøtte egentlige E/R-diagrammer og ikke Bachmandiagrammer.

Hvis der er nogle der har erfaringer med brug af et sådanne programmer vil jeg meget gerne have nogle anbefalninger.
Avatar billede trer Nybegynder
04. april 2004 - 00:28 #1
Det lugter lidt af at det er case-værktøjer du eftersøger; De er generelt tunge, besværlige og ekstremt dyre. Stadig interesseret?

Hvis dine krav er lidt mindre og værktøjerne ikke skal genere applikationskode, men kunne lave kun tabeller, relationer etc så check Micrografx ABC Flowcharter og Microsoft Visio.  Du burde kunne finde begge som evauleringsprogrammer.