Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 10:57 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

3D logo!

Hej eksperter!

Jeg står og skal have lavet et 3D logo. logoet er designet, men den skal så bare lige laves om til 3D, på den måde at man ser den lidt fra siden af.

Der må meget gerne komme lidt glimmer over logoet.
Det kan hentes her, men jeg har det kun i AI format

http://www.helsingorminiz.dk/RCINFO_grafikker_endelige.zip

På forhånd tak
Hvis jeg mener at logoet er rigtigt flot vil jeg belønne det med 100,-
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 12:59 #1
Jeg vil gerne se hvad jeg kan gøre, men jeg skal lige vide lidt ting først; Hvad præcis er det du skal have lavet i 3D? Er det kun den orange shape, eller skal teksten også med? Og skal det orange symbol være en kugle i 3D, eller skal det være ligesom en mønt (altså en lav cylinder)?
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 13:03 #2
Det må meget gerne være ligesom en mønt. Det er kun den orange kapsel som skal med
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 14:08 #3
Så, nu har jeg lavet 8 forskellige renders af logoet, zippet dem og uploadet.
Kig her og se hvad du synes: http://www.tekoworld.dk/exp/bessemord.zip
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 14:15 #4
Jeg syntes at det er rigtigt fedt - kan du også prøve at lave med teksten på? Og måske et lille glimt, ligesom når man ser en tandpasta reklame :)

De 100,- er næsten dine
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 14:27 #5
Okay, så giv mig lidt mere tid :)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 14:28 #6
- Men så må jeg også lige vide hvad den skrifttype du har brugt hedder.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 14:29 #7
(- Og lige en sidste ting inden jeg går igang igen; kunne du bedst lide den version med kant, eller var det bedst uden?)
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 14:30 #8
Har lige formateret min computer så kan ikke lige huske det. Kan du ikke bare prøve dig frem med noget du syntes er fedT?
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 14:32 #9
Render 8 var fedest - og måske med lidt mere kant på. Kan være det ser bedre ud!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 15:55 #10
Såh, NU er der lidt at vælge imellem. Se http://www.tekoworld.dk/exp/text.zip
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 16:05 #11
COOL!
Kan du komme med en transperant udgave!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 16:11 #12
På hvilken af dem?
3D Studio Max kan ikke lave transparente baggrunde (i hvert fald ikke så vidt jeg ved), så jeg skal lige have ændret det i Photoshop.
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 16:14 #13
På render 10!
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 16:17 #14
Fino..
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 16:39 #15
Og som den sidste ting:
Ville jeg blive glad hvis du lavede "mønten" som ligesom lå på en glasplade
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 17:27 #16
Forstår ikke hvad du mener med dit sidste dér.. Men jeg har fundet ud af, at hvis man renderer til en .tga-fil bliver baggrunden transparent, så det kunne godt lade sig gøre alligevel.
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 17:30 #17
OK - sender du så så den transparente til mig.
Det jeg mener er hvis nu man ligger en mønt på et bord og så tager et billede af den ligepå - hvis du forstår? ikke ovenfra men lige på så det er kanten man mest ser
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 17:33 #18
Har du en mailadresse jeg kan sende til?
Forstår stadig ikke hvad du mener.. :/
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 17:35 #19
OK - så dropper vi bare det ;)
david@helsingorminiz.dk
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 17:39 #20
Hvis du evt. lige kan skitsere det kan det være jeg kan opfatte hvad du mener.. :)
TGA'en skulle gerne være sendt nu.
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 17:59 #21
Hmm.. Så blev der stille
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:02 #22
jeg sendte dig en mail
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:15 #23
Den er fin - men desværre ikke transperant.
Du kan evt. også bare give mig den i gif format med transperant baggrund
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 18:26 #24
Har du Photoshop? For så vil jeg hellere sende en PSD. Gif's bliver så grimme i kanten når man skal vælge matte til dem.
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:30 #25
Jeg har fireworks men det kan også åbne psd
Så du kan bare sende den
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 18:32 #26
Den er sendt nu, skal vi bare droppe din sidste idé helt?
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:39 #27
yep - vender lige tilbage mht. pengene senere - NU SKAL DER LEGES MED LOGOET OG MIN SIDE :)
Avatar billede psoriasis Nybegynder
03. april 2004 - 18:42 #28
Hehe - okay :)
Må jeg starte med at få points?
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:44 #29
yep
Avatar billede bessemord Nybegynder
03. april 2004 - 18:44 #30
www.team-nopanic.dk - det er da sgu' da for vildt