Avatar billede noob2003 Nybegynder
03. april 2004 - 10:30 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Logo - Banner til Firma

Søger logo & banner design til hosting4you.dk

banner skal være 700X60 pixel
3 logo'er ala dem man ser her på eksperten liggende & på højkant

Starter med at give point, hvis dette er nok ??
Avatar billede nfk Nybegynder
03. april 2004 - 16:15 #1
det er jo faktisk 4 opgaver....eller hvad mener du med logo'er? er det reklame bannere?
men bortset fra det hvilke farver havde du forestillet dig og stil måske?!
Avatar billede noob2003 Nybegynder
03. april 2004 - 16:39 #2
logo'er både og reklame bannere frit fra leveren
farver & stil ( Ja ?? ) se grund design på www.hosting4you.dk/test
Avatar billede sonnic Juniormester
03. april 2004 - 20:25 #3
Et oplæg som der kan arbejdes videre på ?

http://www.villysonnichsen.dk/Hosting4you.jpg

Hilsen Villy
Avatar billede noob2003 Nybegynder
04. april 2004 - 07:13 #4
Villy >> Ser godt ud
Avatar billede sonnic Juniormester
04. april 2004 - 12:58 #5
noob2003> jada, men vent nu og se om der kommer flere forslag, så kan vi senere aftale videre redigering af logo m.m.
Villy.
Avatar billede suxor Nybegynder
04. april 2004 - 18:33 #6
I know, meget op af det i allerede har, men sådan er det nu engang. Farve kan ændres :)
http://frip.dk/suxor/hosting4you.png
Avatar billede sonnic Juniormester
04. april 2004 - 20:01 #7
Tja, nok et oplæg, dennegang til Logo:

http://www.villysonnichsen.dk/Hosting4you2.jpg

Villy.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
04. april 2004 - 21:04 #8
suxor >> den virker lidt tam
Villy >> den passer meget godt sammen :-)
Avatar billede noob2003 Nybegynder
04. april 2004 - 21:05 #9
UPS den = de
Avatar billede sonnic Juniormester
04. april 2004 - 22:34 #10
OK Her er de så alle tre.
Husk at der er elektronisk vanmærke på, så de skal frigives af undertegnede før du kan anvende dem.

http://www.villysonnichsen.dk/Hosting4you5.jpg

Hilsen villy.
Avatar billede suxor Nybegynder
05. april 2004 - 02:26 #11
heh, called simplicity, og desuden ser det sonnic har lavet ikke specielt proft ud imho
Avatar billede noob2003 Nybegynder
05. april 2004 - 08:38 #12
Villy >> "de skal frigives af undertegnede " og det betyder hvad ??
Avatar billede bill20 Nybegynder
05. april 2004 - 09:01 #13
Avatar billede sonnic Juniormester
05. april 2004 - 11:36 #14
noob2003>
Hej igen, elektronisk vandmærke betyder, at der lagt et skjult mærke på billedet.
Mærker er et copyright som tilhører Dagbladet Politiken.
Vi abonnerer sammen med PolFoto på Digimark a/s, som har forpligtiget sig til at spore vores billeder mod elektronisk misbrug over nettet.
Som du kan forstå arbejder jeg på Politiken, men denne lille opgave har intet med Politiken at gør, udover vandmærket, det er ren hobby.

Se evt: http://www.digimark.com

Det var et lille skriv om elektronisk vandmærker.

Men lad os nu se om ikke suxor kommer på banen med et prof. forslag, det er han næsten forpligtiget til efter han kommentar :)

Hilsen Villy.
Avatar billede sonnic Juniormester
05. april 2004 - 11:43 #15
Obs. glæmte at sige, Når og hvis du vælger at bruge mine oplæg, fjerner jeg selvfølgelig disse mærker, og sender dig orginalerne.

Villy.
Avatar billede suxor Nybegynder
05. april 2004 - 14:21 #16
Jeg har ikke sagt jeg kan gøre det bedre ? Har jeg ?
Avatar billede lordhead Nybegynder
05. april 2004 - 14:56 #17
Avatar billede sonnic Juniormester
05. april 2004 - 16:56 #18
suxor>  det var en skam. jeg havde håbet på du kunne bidrage med noget konstruktivt.
som vi alle kunne lærer af.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
07. april 2004 - 10:53 #19
Hej Villy jeg vil gerne bruge dine 3 design, hvis det er han du sende dem til info@hosting4you.dk

Mvh.
Kim
Avatar billede sonnic Juniormester
07. april 2004 - 13:18 #20
Mail er sendt.

Hilsen Villy.