Avatar billede zykon Nybegynder
03. april 2004 - 10:26 Der er 13 kommentarer

Problem under start af UT 2004

Jeg har for nyligt købt, og installeret UT2oo4, men når jeg forsøger at starte det for jeg følgende at vide -

UT2004 Build UT2004_Build_[2004-03-03_02.42]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2809 MHz with 511MB RAM
Video: No Video

Failed to enter Entry: Can't find file for package 'XGameShaders'

History: UGameEngine::Init <- InitEngine

Jeg har uden held prøvet mig frem med at geninstallere spillet - Fejlen kommer alligevel.
Jeg har prøvet at kigge nettet igennem efter et svar og fandt en anden med det samme problem, bare i UT 2k3:
http://www.spieleforum.de/forum/t108374/s.html

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 10:30 #1
prøv lige at geninstalere driveren til dit grafikkort
Avatar billede zykon Nybegynder
03. april 2004 - 10:47 #2
Er prøvet - Den skriver stadig "no video"; jeg tror ikke det er deri problemet ligger..
Når den skriver "Failed to enter Entry: Can't find file for package 'XGameShaders'", hvad menes der så med det? Det er da ikke fordi jeg direkte mangler en fil eller noget, vel?
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 10:51 #3
Spil problemer er ikke lige min stærke side, men som regl er den manglende patch, forkert driver til grafikkortet, eller varme evt.
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 10:54 #4
Video: No Video -->forstår ikke helt denne??
Hvad er det for et grafikkort du har?
Avatar billede zykon Nybegynder
03. april 2004 - 11:02 #5
Gforce FX5600 256 mb ram
Jeg har installeret en af de nyeste drivere fra nvidias egen side.
Jeg ved faktisk ikke hvorfor den ikke kan opfatte kortet, det går fint i alt andet (Deriblandt UT2k3)
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 11:06 #6
prøv at afinstallere det helt og geninstellere igen grafikkortet
Avatar billede zykon Nybegynder
03. april 2004 - 12:27 #7
Har jeg også prøvet, stadig uden ressultat =/
Andre forslag?
Avatar billede ird Praktikant
03. april 2004 - 12:31 #8
Fåes der ikke en patch til spillet?
Avatar billede zykon Nybegynder
03. april 2004 - 12:36 #9
Ikke endnu, det er forholdsvist nyt
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:46 #10
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede ird Praktikant
11. april 2004 - 09:26 #11
Fik du svar nok eller tid til at smide feedback?
Avatar billede zykon Nybegynder
11. april 2004 - 13:39 #12
Ja, jeg fik tid til at smide feedback... Scroll lidt op :P
Som sagt er spillet stadigvæk forholdsvist nyt, og der eksisterer endnu ikke en patch dertil.
Avatar billede zykon Nybegynder
11. april 2004 - 13:40 #13
Og hvis du tænker på Shikaka's svar, så var det bare et latterligt spam-link til en spilside om at "Du er blevet tilføjet til Shikaka's hær!!" eller sådan noget... Ren spam, melder ham lige på deres hjemmeside :)