Avatar billede lookhere Nybegynder
03. april 2004 - 07:40 Der er 3 kommentarer

Flere Radio/tv antennestik i hus

Vi har fællesantenne, og antennekablet går ind til en stikdåse med både radio og tv.

Hvordan skal det gøres, hvis jeg vil have flere radio/tv stik op i mit hus. (5 stk. det er et stort hus).

Og hvor skal forstækeren side, før eller efter stikdåserne. (hvis det er nødvendigt)
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 07:44 #1
Jeg ville gå ind i et byggemarked og købe en bredbåndet antenneforstærker (en der klarer hele området fra FM til UHF) og sætte den til før din stikdåse.
Fordelingen i huset klarer du enten ved at forstærkeren har flere udgange eller ved at bruge fordelerstik eller ved at de nye stikdåser har både indgang og udgangsforbindelse
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:47 #2
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 18:06 #3
Pas lige på medat åbne ovenstående link - det giver en masse popop vinduer og forsøger at installere et program