Avatar billede snakes Nybegynder
03. april 2004 - 04:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af tv tuner kort

Jeg skal til at købe et tv tuner kort og vil derfor ikke gå forkert i byen når jeg skal købe.
Jeg har selv et forslag til et kort som ser intrasant ud :

Hauppauge WinTV PVR-250    Tv-tuner / HF Tv-signal / S-Video / Sammensat video / 352 x 288 / 480 x 576 / 720 x 576 / MPEG-1 / M

Hvis der er nogle som har erfaring med nogle andre kort, vil jeg meget gerne høre om det ;o)

På forhånd tak !!

Snakes
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:48 #1
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede snakes Nybegynder
04. april 2004 - 14:56 #2
Whar the f... er det ???
Avatar billede snakes Nybegynder
07. april 2004 - 03:33 #3
-
Avatar billede keldby Nybegynder
13. april 2004 - 21:58 #4
Vedr: Tv kort. Jeg købte for en mdr siden winFast tv2000xp. Det er Tv&Fm Radio.
jeg er yderst tilfreds. Knivskarpe billeder og lyd.Man kan instille således at du kan brænde direkte til CD eller DVD og mpeg osv.
Hilsen keldby.
Avatar billede ricky Nybegynder
13. april 2004 - 22:06 #5
det kommer an på hvad du skal bruge det til.. hvis det bare er til 'husbehov' er keldbys forslag helt fint..
Men hvis du vil noget mere f.eks. gøre brug af div. (græsrods) entertainment systemer m.v. bør du gå efter PVR-250/350 da disse nok er mest understøttet. Derudover får du også en bedre kvalitet da der jo sidder MPEG encoder på disse kort - hvor de fleste andre har software-baserede encodere.