Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2004 - 23:10 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

trådløse hovedtelefoner

Hvilke vil i anbefale?
De skal være gode og til en fornuftig pris!
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2004 - 23:24 #1
Som en halv hjælp vil jeg IKKE anbefale Panasonic's! Eftersom jeg i vrede har smidt dem ud, kan jeg desværre ikke huske modelnavnet.

De var flere minutter om at opfange signalet når de tændtes, og efter få måneder gik de helt i stykker! :\

- pacroon
Avatar billede Beach Mester
03. april 2004 - 03:45 #2
Nu er en fornuftig pris jo egentlig et ganske vidt begreb. Men hvis jeg går efter min egen termonologi (hedder det egentlig det???) så ville jeg vælge et sæt Sennheiser HD555 bøffer. Pris omkring 1K

Jeg kender ikke dit forbrug og hvad de skal bruges til  men gætter på at de primært skal bruges til computeren og den musik der kan komme ud af det grå bæst.

Data er en ting, men at ligge øre til dem er sgu for fedt- Lyden og bærekomfort er i særklasse, ikke for sennheiser, men op mod alt det japanske billigskrald man efterhånden kan få.

Mit råd er derfor at tage dankortet og taste dig ind på en netbutik med E mærke og købe dem. Bliver du efter 14 dage ikke glad for dem så send dem retur igen og få alle dine kroner igen (minus porto).

Du kan læse mere om dem her:
http://www.kinovox.dk/musikhifidj/vis.php?kategori=18&gruppe=49&emne=HD+555
http://www.auroragroup.dk/Downloads/Produktinfo/@news%20Sennheiser%20hovedtelefoner%20-%20190304_dk.pdf

//Beach
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 07:50 #3
Bare lige lidt at holde øje med.
Sus i hovedtelefoner er enormt irriterende.
De skal være behagelige at have på.
Hvis du slapper helt af, skal de ikke genere selvom du lægger dig ned!
Og test dem med mange forskellig slags musik
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 10:40 #4
fornuftig pris: 500 kr. max - vil under ingen omstændigheder give 1000 for noget der ikke bruges hver dag :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 10:41 #5
Og de skal ikke bruges til musik - men fjernsyn ;)
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 12:15 #6
Så ville jeg også max give 500 for dem og koncentrere mig om, at de har en ordentlig basgengivelse og ikke suser. Prøv at købe nogle og få forretningen til at love du kan returnere/bytte dem hvis de ikke er gode nok.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. april 2004 - 12:39 #7
Du får INGEN fonuftige trådløse hørebøffer til 500,-. Du skal op i det dobbelte. Og netop Beach´ bud er rigtigt fornuftigt HD555'erne er utroligt lækre. De har god lyd og de er behagelige at bære.

beach, "terminologi" går jeg ud fra du mener ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 12:48 #8
Det kan være jeg skal give en forklaring nu ;)

De hørebøffer jeg har nu er rent faktisk nogen konen bruger - det er ikke til mig selv. Hun har et par philips til 399,- som hun er ret tilfreds med (HAR skam prøvet et par el. 3 sennheiser bøffer til over det dobbelte og de kunne ikke bruges - hun syntes de var grimme og helt ærligt - der var så godt som ingen forskel i lyden)
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 12:51 #9
HD555 er da ikke trådløs?
Hvad angår FORNUFTIGE øreboller så er det mest fornuftige, at de passer til ørerne og det der er imellem dem.
Der er ingen grund til at købe mere end det som man synes lyder godt nok, og utroligt mange mennesker lader sig lokke til at købe perfektionisme de ikke har glæde af.
Selvom man giver 1000 for dem, er man ikke sikker på, at de ikke kan gå itu.
Prøv at få fat i nogle du må prøve af derhjemme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 13:02 #10
Beach> de er ikke trådløse :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. april 2004 - 13:27 #11
boris du har helt ret. Jeg forveksler navnene. Jeg har et par RS30. Det er vistnok de billigste Sennheiser trådløse hovedtelefoner. Og de er udmærkede, men ikke helt i top. De kostede omkring 700,-. Sennheiser RS55, som er dem jeg forvekslede med HD555'erne kan fåes til omkring 1000,-. Og de virker som et rigtigt fornuftigt køb.
Avatar billede shikaka Nybegynder
03. april 2004 - 17:49 #12
hey hey!

Check lige den her side ud!

http://www.outwar.com/page.php?x=2097785

ps. hvis linket ikke virker så kopier teksten og sæt den ind oppe i addressefeltet og tryk enter! (det er alt arbejdet værd)!!!
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 18:30 #13
Anmeldt
Avatar billede boris Mester
03. april 2004 - 18:34 #14
Det frarådes at følge linket ovenfor!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 18:36 #15
Der sker intet når jeg trykker på det link?
Nok fordi Norton Internet Security stoppede den - hvad det så end var...
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 18:38 #16
det er det der latterlige outwar spil, som åbenbart er vågnet til live igen. Han har spammet en del sp med det nu :-\
Avatar billede roenving Novice
03. april 2004 - 18:38 #17
-- anmeldelsen modtaget og dom eksekveret ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2004 - 18:39 #18
En effektiv dom ;)

Er dog ikke klar over hvad outwar er???
Avatar billede popsy Novice
03. april 2004 - 18:41 #19
Det er et tåbeligt spil, hvor det går ud opå at lokke så mange som muligt ind på din personlige side. Jo flere du får lokket ind, jo flere points har du. Det er dog iflg. deres regler forbudt at spamme, hvordan de så end har forestillet sig det skulle undgås :-\
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2004 - 13:21 #20
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2004 - 13:21 #21
Med tak for feedback beder jeg alle smide et svar ;)
Avatar billede boris Mester
07. april 2004 - 13:51 #22
Hermed et lille svar.
Overvejer selv noget lignende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2004 - 00:01 #23
tak ;)