Avatar billede minymoo Nybegynder
02. april 2004 - 20:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fortæl hvad i syntes om de her 2 sider

Hej ! i må meget gerne bedømme disse 2 sites: http://frederikamris.users.whitehat.dk/index.html

og det andet: http://wwmoo.users.whitehat.dk/index.php

Jeg er 12 år gammel, så giv mig lige en chance :D.. Jeg er lige startet på at skrive i css, så jeg bruger div tabeller.

Men skriv hvad du syntes..

Hilsen Frederik@hotmail.com
Avatar billede minymoo Nybegynder
02. april 2004 - 20:30 #1
http://frederikamris.users.whitehat.dk/index.html virker ikke, men foræl hvad i syns om den anden, men der er ikke nogen undersider så jeg vil bare hører hvad i syns  om designet (det er meningen at den ene tabel skal gå over den anden!)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2004 - 20:42 #2
generelt er det en flot side, syntes dog den er lidt kedelig altså ren farvemæssig i baggrunden, dog ville jeg vælge at sætte skrevet af tingen helt nederst jeg giver den 9*13
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
02. april 2004 - 20:51 #3
faktisk det samme her fra...
Synes det er en flot side, men mangler mere "glade" farver! måske en anden baggrund - mere lys - måske helt hvid!

Glæder mig til at se hvordan den udvikler sig - skriv her når der sker mere - så kan vi vurdere løbene :D
Avatar billede minymoo Nybegynder
02. april 2004 - 20:56 #4
Mange tak, jeg vil ændre farverne med det samme
Avatar billede minymoo Nybegynder
02. april 2004 - 21:03 #5
nu er de lidt blå..
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
04. april 2004 - 17:43 #6
ok - det hjalp lidt... men det var nu den anden baggrund jeg mente... den med stregerne... jeg tror faktisk at en hvid baggrund med den sorte i kasserne som før kunne se rigtig godt ud... men det skal lige komme an på en prøve, hvis du vil!