Avatar billede taos Nybegynder
02. april 2004 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til dropdownmenu

Jeg har en dropdownmenu ovenover en almindelig menu. I det jeg køre musen henover dropdownmenuen, skal den almindelige menu følge med dropdownmenuen...

Det er svært at forklarer så jeg smider .fla op på en ftp, så i kan se den.
ftp://taos:2933@frac.dk/knap.test.fla <--- kan hentes her
Avatar billede barklund Nybegynder
02. april 2004 - 14:17 #1
Kan du ikke lægge den op, så den kan hentes via HTTP i stedet...

At give andre sin ftp adgang er ofte lidt fjollet :)

// Morten Barklund
Avatar billede taos Nybegynder
02. april 2004 - 14:21 #2
skidt pyt... jeg bruger den ikke til noget... den er udelukkende oprettet til denne tråd... JEg ved ikke lige hvor jeg skal smide den op, hvis du vil have den til HTTP
Avatar billede _k Nybegynder
02. april 2004 - 14:39 #3
Kan godt være at det er svært at forklare, men til gengæld er det umuligt for mig, på en doven fredag eftermiddag, at forstå ;o) Så kan du ikke prøve at forklare det med andre ord, eller finde et eks. på nettet der minder om det du vil opnå?
Avatar billede taos Nybegynder
02. april 2004 - 15:02 #4
her er ca. hvordan jeg vil have det http://www.effectmaker.com/gallery/smoothmenu/
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 16:21 #5
Husk at lukke :)