Avatar billede trik Nybegynder
02. april 2004 - 13:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FTP-server vha. Serv-U

Hej derude.

Jeg har sat en lokal FTP-server op herhjemme, og er kommet ind i et lille problem.

På min server har jeg flg. mapper:

C:\FTP_root\Drivers
C:\FTP_root\Game Opdates
...

I en anden mappe på serveren, ligger der også nogle drivere: C:\Div\Drivers. Denne mappe kunne jeg godt tænke mig, at indholder blev vist i C:\FTP_root\Drivers, altså vha. "Virtual path mapping".

Men mit problem er, at den ikke kan lave en mapping, i en mappe der allerede eksistere. Dvs. at når jeg logger ind på min server, ser jeg flg.:

C:\FTP_root\Drivers
C:\FTP_root\Game Opdates
...

Altså den opretter endnu en mappe med samme navn. Kan mit problem løses?

/Trik
Avatar billede weaponx Nybegynder
02. april 2004 - 13:27 #1
Simpleste løsning er at omdøbe en af mapperne til Driver2.
Avatar billede trik Nybegynder
02. april 2004 - 13:34 #2
Ja, den havde jeg også i tankerne, men jeg ville nu gerne have, at alle driverne blev samlet i samme mappe!!
Avatar billede trik Nybegynder
10. april 2004 - 14:28 #3
lukker