Avatar billede unknown_someone Juniormester
02. april 2004 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Specielle kabinetter i DK

Jeg har på jagt efter et kabinet - eller rettere, jeg kigger kun i første omgang, men hvis jeg finder det rigtige skal det selvfølgelig købes...

Dem jeg har fundet i DK er ikke vandvittig specielle - i udlandet har jeg blandt andet fundet;

http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=19
samt
http://www.mini-itx.com/news/nanode/

En søgning på edbpriser giver slet ingen der er bare tæt på - kun de "almindelig" barebones. Kabinettet behøver ikke være SÅ ekstremt lille som dem jeg linker til... men det skal selvfølgelig heller ikke være kæmpe stort

Men det må da være muligt at købe noget der minder bare lidt om dem i DK!?
Avatar billede dj-pede Nybegynder
02. april 2004 - 13:54 #1
Hey Mr. Unknown

Jeg kan ikke direkte svare på hvor du finde sådan nogle specielle kapinetter, men mit forslag ville være at kontakte en et par særiøse forhandlere, og få dem til at give nogle tilbud på sådan et kapinet du er efter.

Jeg går ud fra at det er pga. garenti mm. du ikke vil købe det selv direkte fra udlandet.

Her er der en række links med casemodding. Det kan være det kan give dig nogle ideer eller være heldig at finde det du søger.

www.tweakup.dk
www.casemodding.dk
www.studiedata.dk
www.chippen.dk
www.casemodding.dk
www.tweakup.dk
www.diode-styling.dk
www.edbpriser.dk
www.g-shop.dk/shop/
www.cyberbox.dk/
www.brinck.dk/
www.vejle-rc.dk/
www.pc-elektronik.dk
http://www.el-supply.dk

Mvh Fede Pede aka Dj Lvpvs
Avatar billede martinj Nybegynder
02. april 2004 - 14:23 #2
Hvad med Digidice fra Abit: http://www.tweakup.dk/article/197/dk

Den er da lidt speciel og funktionel!
Avatar billede unknown_someone Juniormester
02. april 2004 - 14:47 #3
det har såmen ikke noget med garanti at gøre - for det er ret sjældent der er fejl på et kabinet :-)

grunden er mere dyr forsendelse - et dansk sted er lettere at spørge til råds etc
Avatar billede unknown_someone Juniormester
20. maj 2004 - 11:34 #4
jeg har nu kigget på jeres sider et par gange samt hvad jeg ellers har kunnet finde - og der er intet der er bare tæt på det jeg linker til.

Spørgsmålet gik på at finde noget tilsvarende i DK og det syntes jeg ikke der er kommet svar på - så medmindre der er nogle protester beholder jeg point selv?