Avatar billede seiding Nybegynder
02. april 2004 - 12:24 Der er 3 kommentarer

oversigt over hvad der er sket på computeren

Jeg har forladt min computer i 2 timer.... og interesseret i at se hvad min kammerat har lavet på den. er der et indbygget program i XP hvor man kan se dette?
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. april 2004 - 12:29 #1
Hvis han har været på nettet, kan du se det i midlertidige internet filer.
Prøv den keylogger her:http://www.blazingtools.com/bpk.html
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. april 2004 - 15:59 #2
har han slettet "midlertidige internet filer" ka du se det i index.dat , det er en skjult fil,søg efter den og sæt flueben i at der skal søges i skjulte og systemfiler, ka åbnes med notepad, den direkte sti hos mig er
C:\Documents and Settings\DIT BRUGERNAVN\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. april 2004 - 03:34 #3
fik du det løst ?