Avatar billede -42- Nybegynder
02. april 2004 - 11:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Store webbureauer

Så gik den ikke længere... Jeg er blevet fyrret fra mit ellers udemærkede reklamebureau, da det er blevet besluttet at lukke webafdelingen ned...

Mit spørgsmål er så!

Hvad hedder de store webbureauer i københavnsområdet, som også beskæftiger sig med flash?
Avatar billede thb Nybegynder
02. april 2004 - 12:33 #1
Der er shockwaved.dk, tror da at de er rimelig store.. :)

Thomas
Avatar billede barklund Nybegynder
02. april 2004 - 13:12 #2
http://shockwaved.com er det vist - og vi er rimeligt store. Dog er vi ikke et reklamebureau men et generelt mediehus.

Send en mail med dit CV til kim hos shockwaved dot com. Vi har altid brug for kompetente flash folk.
Avatar billede thb Nybegynder
02. april 2004 - 13:16 #3
:) Sorry.. men www.shockwaved.dk giver da det samme resultat.. :)

Thomas
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2004 - 14:34 #4
Avatar billede pic Nybegynder
02. april 2004 - 17:55 #6
per: tbwa er ikke et stort webbureau - eller lidt... det var engang... men de laver i hvert fald ikke deres flash selv. det har de folk som barklund til - og resten af shockwaved :D
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. april 2004 - 21:10 #7
pic>Jeg kender ikke de store webbureauer, og der er ingen sammenhæng mellem
størrelsen og kvaliteten. Men han vil bare være sikker på at få et job. :-)
Shockwaved er hellere ikke det bedste webbureau i Danmark, og barklund
kan ikke lave design. Hans force ligger i kodningen af actionscript.

/per
Avatar billede mobius6 Juniormester
07. april 2004 - 13:22 #8
eneste STORE bureau som laver det meste af deres flash selv er Framfab
resten køber ude i byen...
men nu er der jo heller ikke rigtigt nogen STORE bureauer tilbage efterhånden
der findes dog utallige medium sized bureauer 1-10 mand. Men det er efterhånden
umiligt at skælne godt fra skidt :)

Det du skal være opmærksom på er at "området" har ændret sig de sidste par år
de fleste bureauer skelner mellem flash KODNING og flash ANIMATION/design
der er måske 8-10 folk i dk som har kompetance nok på begge fronter til at tilfredsstille bureauernes behov, på "kode-siden" forventes det at du er HELT nede med javascript, php, asp og lign. på "animations-siden" forventes at du behærsker
programmer som photoshop, 3dmax, illustrator, swift, osv.)
Avatar billede babyworm Nybegynder
12. april 2004 - 01:29 #9
Avatar billede barklund Nybegynder
23. maj 2004 - 16:22 #10
Husk at lukke :)
Avatar billede -42- Nybegynder
06. maj 2005 - 12:52 #11
Det må du vist hellere få lidt point for Barklund... Var der trods alt et års tid :-)
Avatar billede barklund Nybegynder
06. maj 2005 - 17:07 #12
Mjææs :)